اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای آموزش و پرورش بیجار تاکید کرد

اهتمام شورای آموزش و پرورش به اجرای مصوبات

فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بیجار بر اجرایی شدن مصوبات این شورا تاکید کرد.

اهتمام شورای آموزش و پرورش به اجرای مصوبات

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حمدالله کریمی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بیجار ضمن گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش، عملکرد این شورا را مثبت ارزیابی کرد و گفت: شورای آموزش و پرورش شهرستان بیجار باید بیشتر تلاش کند تا به نتایج بهتری دست یابند.

وی با تأکید بر توجه ویژه دستگاه‌های اجرایی به مصوبات شورای آموزش و پرورش این شهرستان، عملکرد و تحقق و اجرایی شدن مصوبات این شورا را مطلوب ارزیابی کرد.

کریمی با بیان اینکه عرصه تعلیم و تربیت مهم‌ترین زیرساخت توسعه همه جانبه کشور است بر توجه ویژه به این مهم تأکید کرد و گفت: ثمرات توجه و دقت در زمینه تعلیم و تربیت در آینده کشور نمایان خواهد شد.

به گفته وی، آموزش و پرورش زیربنای تولید علم و تربیت نیروی انسانی یک جامعه است و هر گونه تلاش و هزینه  در راستای ارتقا سطح علمی بزرگترین سرمایه‌گذاری در بخش حاکمیتی و اجتماعی در جامعه است.

کریمی عملکرد آموزش و پرورش شهرستان بیجار را مثبت ارزیابی کرد و افزود: علی‌رغم مشکلات اعتباری عملکرد آموزش و پرورش این شهرستان بسیار مطلوب و قابل توجه است و عملکرد شورای آموزش و پرورش در این راستا انکارناپذیر است.

فعالیت کارگروه‌های تخصصی شوراهای آموزش و پرورش

رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان بیجار بر فعالیت کارگروه‌های تخصصی شوراهای آموزش و پرورش تأکید کرد و گفت: استفاده از نظرات فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش موجبات پیشرفت در زمینه تحقق فعالیت‌های کارگاه‌های تخصصی شوراها خواهد شد.

کریمی گفت: شورای آموزش و پرورش از جمله جلساتی است که تمامی مصوبات آن اجرایی شده و امید است در تمامی دستگاه‌های اجرایی اینچنین عمل شود.

این مسئول در ادامه خواستار بازدید دانش‌آموزان از شهرک‌های صنعتی و مراکز تولیدی و علمی شد و این مهم را موجب خلاقیت دانش‌آموزان در راستای علم‌آموزی عنوان کرد و گفت: آشنایی دانش‌آموزان با خدمات و عملکرد نظام موجب کوتاه شدن دست دشمنان از جوانان و گمراهی آنان خواهد شد.

رییس شورای آموزش و پرورش بیجار بر اجرای برنامه‌های دهه فجر در آموزش و پرورش با محوریت خود دانش‌آموزان تأکید کرد و از تخصیص بیش از یک میلیون تومان به بخش آموزش و پرورش خبر داد و گفت: در مجموع از اعتبارات تملک دارایی‌های شهرستان بیجار 9 میلیارد ریال به آموزش و پرورش اختصاص یافته است.

کریمی در پایان از برگزاری جشن انقلاب و برنامه‌های فرهنگی هنری در تمامی مدارس شهرستان بیجار خبر داد و اظهار داشت: 1357 دانش آموز بیجاری آماده اجرای سرود همگانی در 22 بهمن امسال هستند.

انتهای پیام/79015/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول