اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

مدیریت هوشمند در آموزش و پرورش مازندران طراحی شد

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: با استفاده از تجربیات مدیران گذشته مدیریت هوشمندانه در آموزش و پرورش مازندران طراحی شد.

مدیریت هوشمند در آموزش و پرورش مازندران طراحی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدعلی قاسمی بعد از ظهر امروز در آیین معارفه خود که در باشگاه فرهنگیان برگزار شد، اظهار داشت: اجماع خوبی در تدوین سند بنیادین آموزش و پرورش صورت گرفت که پیشینه تاریخی این سند به سال 82 و 83 بر می‌گردد.

وی افزود: سند تحول بنیادین با معیار نظام اسلامی که زمینه‌ساز جامعه جهانی عدل مهدویت، برخورداری از توان معنوی، تعالی بخشی جامعه اسلامی طراحی شد در سال89 ـ 90 به بار نشست.

قاسمی با بیان اینکه مقام عالی وزارت بر تحقق و اجرای سند تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت تاکید دارند، ادامه داد: ارتقای کیفیت آموزش و پرورش در همه عرصه‌ها از اهداف راهبردی نظام تعلیم و تربیت است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: برای رسیدن به اهداف طراحی شده آموزش و پرورش در سطح وزارتی باید ضمن آنکه سیاست‌های موجود با نگاهی که به جامعه جهانی و تاثیر آن بر ما دارد مسائل محیطی، چالش‌های درون‌سازمانی و مدرنیته داریم باید به طراحی جدیدی از مدیریت بپردازیم.

وی با بیان اینکه با مطالعه و تشریک مساعی گروهی از مدیران سال‌های گذشته و با تجربه، به طراحی مدیریت هوشمندانه دست‌ یافتیم، افزود: ارتقای همه‌جانبه و منزلت معلمان، انسجام درونی، ایجاد اتحاد و هم‌افزایی درون سیستم، حاکمیت قانون‌گرایی، اصل مشارکت‌پذیری، نهادینه کردن فرهنگ مدرسه محور، اعمال مدیریت حرفه‌ای و شایسته‌سالاری از سری اصول مهمی است که با همیاری نیروهای خوش فکر می‌توان آموزش و پرورش استان را به نقطه اوج رساند.

انتهای پیام/86006/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول