اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان اراک:

30 برنامه در بخش بانوان در دهه فجر برگزار می‌شود

مسئول امور ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان اراک از برگزاری بیش از 30 عنوان برنامه همزمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

30 برنامه در بخش بانوان در دهه فجر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مهین‌ علی‌بخشی ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های کمیته ورزش ستاد دهه فجر استان مرکزی، اظهار داشت: همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 30 عنوان برنامه فرهنگی ورزشی با محوریت برنامه‌های فرهنگی در بخش ورزش بانوان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این برنامه‌ها شامل برگزاری مسابقات و جشنواره‌های روستایی و عشایری، مسابقات هفت سنگ، دال پلان، طناب کشی، کاراته، والیبال و بازی‌های بومی و محلی است که علاوه بر شهر اراک در روستاهای شهسوار، مالک‌آباد، خیرآباد و ساروق برگزار می‌شود.

مسئول امور ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان اراک در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری کلاس‌های آمادگی جسمانی خبر داد و گفت: همچنین به مناسبت دهه مبارک فجر یک دوره کلاس مربیگری آمادگی جسمانی در اول بهمن ماه، یک دوره مسابقه آمادگی جسمانی در 11 بهمن ماه و یک دوره کلاس داوری درجه سه در این ایام برگزار خواهد شد.

علی‌بخشی، برگزاری کلاس مربیگری در رشته یوگا، ژاژبال، همایش پیاده‌روی بانوان در پارک مادر، مسابقات بدمینتون، کاراته، شطرنج، وشو، تیراندازی، تنیس روی میز، بسکتبال، ژیمناستیک و دیدار با خانواده معظم شهدا به ویژه شهدای ورزشکار را از دیگر برنامه‌های دهه مبارک فجر عنوان کرد.

انتهای پیام/87012/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول