اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد دهه فجر بهمئی خواستار شد

لزوم زیباسازی معابر شهر لیکک به مناسبت دهه فجر

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان بهمئی خواهان زیباسازی معابر شهر لیکک مرکز این شهرستان در ایام‌الله دهه فجر شد.

لزوم زیباسازی معابر شهر لیکک به مناسبت دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، ظهر امروز نشست ستاد برگزاری دهه فجر شهرستان بهمئی در محل فرمانداری برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدمهدی ویسی‌نژاد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و رئیس ستاد دهه فجر بهمئی در این نشست اظهار کرد: لازم است ضمن تشکیل جلسات برای برنامه‌های فرهنگی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر باید برنامه‌ها باشکوه‌تر از سال گذشته باشد.

ویسی‌نژاد افزود: باید یاد و خاطره شهیدان و امام شهیدان در دهه فجر به گونه باشکوهی برگزار شود و تأثیرات مهمی نیز داشته باشد.

ویسی‌نژاد اذعان کرد: از برنامه‌های مهم که باید در سطح شهر اجرا شود، رژه موتوری، زیباسازی شهر و نورافشانی خیابان‌ها است که باید با شکوه و در شأن ایام دهه فجر باشد و همه ادارات موظفند سر درب ادارات را با پارچه نویسی ویژه دهه فجر مزین کنند.

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان بهمئی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه همیشه این شهرستان برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و برگزاری مراسم در سطح شهرستان با مشکل نبود سیستم صوتی مواجه بود، در این زمینه نیز اقداماتی صورت گرفت که با خرید یک دستگاه سیستم صوتی و نصب آن این مشکل برطرف شد.

عبدالله دهبان‌زاده رئیس آموزش و پرورش بهمئی در این نشست اظهار کرد: با مدیران و معاونان پرورشی مدارس این شهرستان جلساتی جهت برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های ایام دهه فجر برگزار شد.

دهبان‌زاده به برنامه‌های این اداره در ایام دهه فجر نیز اشاره کرد و گفت: نواختن زنگ گلبانگ انقلاب، مسابقات قرآنی و نهج البلاغه، برگزاری محافل قرآنی در خوابگاه‌های شبانه‌روزی، مسابقات ورزشی ویژه فرهنگیان و برگزاری جشن انقلاب در همه مدارس از دیگر برنامه‌های ویژه دهه فجر توسط آموزش و پرورش در سطح شهرستان بهمئی است.

انتهای پیام/82009/س20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول