اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی زیرکوه خبر داد

افتتاح 14 پروژه جهاد کشاورزی طی دهه فجر در زیرکوه

مدیر جهاد کشاورزی زیرکوه از افتتاح و بهره‌برداری از 14 پروژه جهاد کشاورزی با اعتباری بالغ‌ بر 14 میلیارد و 499 میلیون ریال در شهرستان زیرکوه خبر داد.

افتتاح 14 پروژه جهاد کشاورزی طی دهه فجر در زیرکوه

محمد‌ابراهیم‌ پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر امسال 14 پروژه در بخش کشاورزی در زیرکوه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: برای افتتاح این پروژه‌ها اعتباری بالغ‌ بر 14 میلیارد و 499 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر جهاد کشاورزی زیرکوه با بیان اینکه پروژه‌های دهه فجر امسال جهاد کشاورزی زیرکوه در 10 روستای این شهرستان اجرا شده، یادآور شد: در مجموع 384 خانوار روستایی از مزایای این پروژه‌ها بهره‌مند می‌شوند.

پور با بیان اینکه برخی از این پروژه‌ها مربوط به طرح‌های فنی و زیربنایی بخش کشاورزی می‌شود، ابراز داشت: این طرح‌ها شامل احداث استخر، اجرا و مرمت قنوات، کانال‌کشی، لوله‌گذاری و انتقال آب می‌شود.

این مسئول ادامه داد: همچنین طرح‌های تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی زیرکوه شامل احداث باغ و احداث کارگاه پرورش قارچ می‌شود.

احداث باغ 30 هکتاری پسته در روستای شاهرخت زیرکوه

مدیر جهاد کشاورزی زیرکوه به مهم‌ترین پروژه قابل افتتاح در دهه فجر جهاد کشاورزی زیرکوه اشاره کرد و افزود: افتتاح صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی زیرکوه یکی از مهم‌ترین و شاخص‌ترین پروژه‌های جهاد کشاورزی این شهرستان بوده است.

وی متذکر شد: برای افتتاح این صندوق در زیرکوه توسط بخش خصوصی و دولتی مبلغ 6 میلیارد و 880 میلیون ریال سرمایه‌گذاری شده است.

‌پور از احداث باغ پسته در روستای شاهرخت در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: این باغ به وسعت 30 هکتار بوده که از محل تسهیلات بانکی تامین اعتبار شده است.

انتهای پیام/22481/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول