اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیجار عنوان کرد

برگزاری 53 ویژه‌برنامه در ایام‌الله دهه فجر در بیجار

فرمانده سپاه بیجار از اجرای 53 برنامه در 108 مکان همزمان با ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

برگزاری 53 ویژه‌برنامه در ایام‌الله دهه فجر در بیجار

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، سیدحسن محمودی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی در سالن جلسات شهدای گمنام برگزار شد ضمن تبریک فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اظهار کرد: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) تمامی کشورهای آزادی‌خواه مسلمان نیز با الگو قراردادن انقلاب ایران، در برابر ظالمان در حال ایستادگی و مقاومت هستند.

وی از انقلاب ایران اسلامی به عنوان برترین انقلاب جهان یاد کرد و افزود: دشمنان همواره در صدد تضعیف انقلاب هستند اما با هوشیاری و آگاهی و پایبند بودن مردم به اهداف آن، روز به روز بر ارزش‌های این انقلاب افزوده خواهد شد.

محمودی بر ترویج آرمان و اهداف انقلاب اسلامی ایران در جامعه خصوصا میان جوانان تأکید کرد و گفت: روحیه انقلابی باید میان جوانان حفظ شده تا دشمنان از دستیابی به اهدافشان در زمینه گمراه کردن جوانان و دور کردن آنان از مسیر انقلاب ناکام بمانند.

فرمانده سپاه بیجار با اشاره به اینکه دشمنان بیش از هر زمانی سعی در براندازی انقلاب اسلامی کشورمان را دارند، افزود: اکنون ما موظف به پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم و باید با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت میان مردم به ویژه جوانان، از عملیاتی شده هجمه‌ها و شیطنت‌های آنان ممانعت کنیم.

محمودی از انقلاب اسلامی ایران به عنوان انقلابی الهی یاد کرد و گفت: در سایه الطاف اهلی رهبری داهیانه امام خمینی معمار کبیر انقلاب ایران و حضور و همراهی و ایثارگری‌ها و خون پاک شهیدان و مجاهدت‌های رزمندگان این انقلاب اکنون به ثمر نشسته است.

فرمانده سپاه بیجار در ادامه از اجرای 53 برنامه در 108 مکان هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

وی در پایان دیدار از 57  خانواده شهید در روستاهای بیجار را از برنامه‌های شاخص ایام دهه فجر عنوان کرد و بر برگزاری هر چه با شکوه‌تر شدن این برنامه‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام/79015/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول