اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

راهپیمایی 22 بهمن در 130 نقطه استان مرکزی برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در 130 نقطه استان مرکزی خبر داد.

راهپیمایی 22 بهمن در 130 نقطه استان مرکزی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام والمسلمین عباس هاشمی بعد از ظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر استان مرکزی با بیان اینکه برنامه‌های 12 بهمن امسال نیز در 40 نقطه استان برنامه‌ریزی شده است افزود: برگزاری آیین گلباران منزل قدیمی امام راحل در خمین در ساعت 9:33 به مناسبت سالگرد ورود امام راحل به میهن اسلامی با حضور مقامات کشوری و اعضای شورای اداری استان مرکزی و برگزاری گلباران حجره امام خمینی(ره) در حوزه علمیه اراک با حضور اعضای شورای اداری شهرستان و شخصیت‌های علمی و مذهبی دو ویژه برنامه مهم در روز 12 بهمن‌ماه است.

دبیر ستاد بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه تاکنون بیش از یک‌هزار و 500 برنامه با محورهای فرهنگی و هنری، جشن‌ها و جشنواره‌ها، مسابقات، نشست‌ها و سمینارها به این ستاد معرفی شده است، افزود: پیش‌بینی می‌شود در سه روز آینده با اعلام کامل برنامه‌ها توسط کمیته‌های 24‌گانه برگزاری این مراسمات تا دو برابر افزایش یابد.

وی ادامه داد: تمامی دستگاه‌ها و کمیته‌های مد نظر ویژه برنامه‌های خود را با قید زمان و مکان به ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر استان ابلاغ کنند تا جشن سی و پنجمین سال پیروزی انقلاب را هر چه با شکوه‌تر برگزار و با انعکاس اخبار مورد نظر از طریق صدا و سیما و جراید بر وسعت آن بیفزاییم.

وی خاطرنشان کرد: تولید اقلام تبلیغاتی که توانمندی ادارات را ثبت می‌کند می‌تواند در اجرای برنامه‌های هر چه با شکوه‌تر مؤثر باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی به اجرای 3 هزار و 500 برنامه در سال گذشته نیز اشاره کرد و گفت: برپایی هر چه باشکوه‌تر این ایام افزایش ناامیدی دشمنان را به دنبال خواهد داشت.

وی گفت: نصب بنر و بیلبوردهای بزرگ و آوردن پرچم‌های سنگین در مسیر راهپیمایی، در برگزاری یک راهپیمایی باشکوه وقفه ایجاد می‌کند و مردم از آوردن این اقلام پرهیز کنند.

در این نشست مقرر شد راهپیمایی 22 بهمن در اراک راس ساعت 10 صبح و با حضور قشرهای مختلف مردم از میدان شهدا به سمت پل خیبر، خیابان محسنی و خیابان شهید ادبجو به سمت مصلای بیت‌المقدس برگزار شود.

انتهای پیام/87002/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول