اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت گرفت

سرکشی از 957 خانواده شهید در ملایر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر از سرکشی و تجلیل از 957 خانواده شهید ملایر از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان خبر داد.

سرکشی از 957 خانواده شهید در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، اسماعیل حمزه‌لویی ظهر امروز در جمع خبرنگاران ملایر با اشاره به خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران این شهرستان اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ و نگهداری راه ارزشمند شهدا از مهمترین وظایف بنیاد شهید است.

وی به فعالیت‌های این نهاد در 9 ماه امسال اشاره کرد و گفت: یکی از خدمات بنیاد شهید ایجاد اشتغال برای ایثارگران و فرزندان شهدا است که در این راستا 138 فرصت شغلی جدید در سال جاری توسط این نهاد ایجاد شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر به دیگر خدمات این نهاد اشاره کرد و افزود: رسیدگی به امور درمان از جمله بیمه پایه و تکمیلی خانواده شهدا و اجرای طرح پایش سلامت از جمله این خدمات است که خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر به پزشک مراجعه و در صورت نیاز به متخصصان ارجاع می‌شوند و تحت درمان قرار می‌گیرند.

وی راه‌اندازی مرکز ارتباطات هاتف و تلفن 1616 برای پاسخگویی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و پیگیری و اجرای طرح تسهیلات مسکن به خانواده‌های شاهد و ایثارگر را از دیگر فعالیت‌های این نهاد عنوان کرد.

حمزه‌لویی به اجرای طرح سپاس برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و عنوان داشت: در این طرح از 957 خانواده معظم شهید و ایثارگر این شهرستان در سال جاری تجلیل و سرکشی شده است.

وی تصریح کرد: بنیاد شهید ملایر در 9 ماه امسال، فعالیت‌های مختلف فرهنگی و هنری، قرآنی، ورزشی، برگزاری 22 یادواره شهدا و... را انجام داده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر به ساماندهی گلزار شهدای شهرستان اشاره کرد و ابراز داشت: ملایر 122 گلزار شهدا دارد که از این تعداد 10 گلزار شهری و 112 گلزار روستایی با یک‌هزار و 154 مزار شهید است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون 87 گلزار با یک‌هزار و 100 مزار شهید ساماندهی شده و تعداد 35 گلزار شهدای روستایی با 54 مزار شهید باقیمانده که تا پایان تیرماه سال آینده ساماندهی آنها به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/89013/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول