اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

90/ فجر انقلاب

صالح‌زاده: خانواده شهدای شفت دهه فجر تجلیل می‌شوند

رئیس بنیاد شهید شفت از تجلیل ویژه والدین شهدا و جانبازان این شهرستان در دهه فجر خبر داد و گفت: این مراسم در جشن انقلاب روستایی و عشایری برگزار می‌شود.

صالح‌زاده: خانواده شهدای شفت دهه فجر تجلیل می‌شوند

کاظم صالح‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شفت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوانان به ویژه فرزندان شهدای گرانقدر را بسیار ضروری دانست.

وی با بیان اینکه باید با برنامه‌ریزی مناسب این مهم را عملیاتی کرد، اظهار کرد: از خودگذشتگی شهدای والامقام، فداکاری جانبازان عزیز، صبر و استقامت آزادگان سرافراز، حمایت و پشتیبانی امت اسلامی، رهبری حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی را از چنگ‌اندازی دشمنان قسم خورده نظام اسلامی بیمه کرده است.

مسئول کمیته ایثارگران دهه فجر شفت با اشاره به برگزاری ویژه این ایام در شهرستان تصریح کرد: دهه فجر امسال مهمانی لاله‌ها، گلباران مزار مطهر شهدا با پیام مقام معظم رهبری همزمان در سراسر کشور با حضور خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و آزادگان و مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود. 

وی دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و آزادگان در طول دهه فجر با حضور مسئولان شهرستان را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

صالح‌زاده افتتاح گلزارهای ساماندهی شده تک‌مزاری شهدا در روستاهای مرده، خرطوم، شادنشین و لیفکوخندان را در دهه فجر عنوان کرد.

وی برگزاری مراسم تجلیل ویژه والدین شهدا و خانواده جانبازان با حضور مسئولان در مراسم جشن انقلاب روستایی و عشایری با مشارکت جهاد سازندگی را از دیگر برنامه‌های دهه فجر برشمرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: دیدار و ویزیت رایگان والدین صعب‌‌العلاج شهدا در روستاها با مشارکت شبکه بهداشت و درمان، نواختن زنگ انقلاب در مدارس با حضور خانواده‌های شهدا از جمله برنامه‌های دیگر بنیاد شهید شفت در دهه فجر است.

وی از برگزاری یادواره شهدای روستایی لیشاوندان، کمساربزرگ و مبارک‌آباد شفت در دهه فجر خبر داد.

ا‌نتهای پیام/2300/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول