اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد کهگیلویه مطرح کرد

چتر حمایتی 1200 حامی بر سر یتیمان کهگیلویه

مدیر کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه با اشاره به وجود 2 هزار و 177 یتیم در سطح شهرستان، گفت: هزار و 261 حامی در داخل و خارج از کشور این یتیمان را حمایت می‌کنند.

چتر حمایتی 1200 حامی بر سر یتیمان کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، مدیرعامل مؤسسه عترت فاطمی کشور ظهر امروز از مددجویان ایتام کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه بازدید کرد.

زهرا‌سادات نیری در حاشیه بازدید از چند خانواده یتیم در دهدشت، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مؤسسه عترت فاطمی (گروه ضحی) 155 نفر از ایتام سادات زیرپوشش کمیته امداد شهرستان کهگیلویه را مورد حمایت خود قرار داده است.

مدیرعامل مؤسسه عترت فاطمی کشور تصریح کرد: نیازمندی‌های ایتام می‌بایست دقیق و مستند باشد تا در جهت رفع نیازمندی‌ها با حامیان بتوان مشکلات آنها را رفع کرد.

نیری از کمک بلاعوض هشت میلیون ریالی این مؤسسه به چهار نفر از ایتام سادات کهگیلویه خبر داد و افزود: پرداخت اقساط وام مسکن روستایی و هزینه تکمیل مسکن خانواده دو نفر دیگر از ایتام براساس نظر کارشناس مسکن و ساختمان توسط این مؤسسه پرداخت خواهد شد.

هم‌چنین عنایت رحیمی‌نیا در جمع خانواده‌های ایتام ابراز داشت: مؤسسه عترت فاطمی با هدف تکریم ایتام سادات و اهتمام آنها در امدادرسانی و دستگیری از ایتام سادات تا کنون کمک‌های قابل توجهی به مددجویان یتیم شهرستان در خصوص ریشه‌کن کردن فقر در میان خانواده‌های ایتام انجام داده‌اند.

وی با اشاره به وجود دو هزار و 177 یتیم در کهگیلویه تصریح کرد: یک هزار و 261 حامی از داخل و خارج کشور حمایت از ایتام این شهرستان را به عهده دارند.

به گفته رحیمی‌نیا در 9 ماهه اول سال‌جاری حامیان ایتام بالغ بر 4 میلیارد و 11 میلیون ریال کمک‌های نقدی و جنسی خود را به ایتام این شهرستان اهدا کردند.

انتهای پیام/82016/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول