اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور مدیرعامل پتروشیمی پردیس خبر داد

حمایت مستقیم پتروشیمی پردیس از ایتام

مشاور مدیرعامل پتروشیمی پردیس از حمایت مستقیم از 70 یتیم خبر داد.

حمایت مستقیم پتروشیمی پردیس از ایتام

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام سیدحسین رضایی صبح امروز در دیدار مسئولان با ایتام این شهرستان گفت: حمایت از افراد مستضعف و یتیم از دستورات اسلام است و هر کس در هر مسئولیتی باید در این مسیر کمک کند.

وی افزود: کمیته امداد بیشترین حمایت را از اقشار ضعیف داشته و سایر ادارات، دستگاه‌ها و شرکت‌ها نیز باید در حد توان به این نهاد کمک کنند.

مشاور مدیرعامل پتروشیمی پردیس از حمایت از 70 یتیم خبر داد و خاطرنشان کرد: هم‌اکنون بیش از 70 نفر از ایتام زیرپوشش مستقیم این پتروشیمی قرار دارند.

رضایی تصریح کرد: از سال گذشته تاکنون افزون بر 500 میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی به مددجویان کمیته امداد شهرستان‌های کنگان، دیر و عسلویه اهدا شده است.

وی یادآور شد: پتروشیمی پردیس در چند سال اخیر نهایت تلاش خود را برای اجرای برنامه‌های عام‌المنفعه انجام داده و به نتایج خوبی نیز رسیده‌ایم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی کنگان نیز با تقدیر از کار ارزشمند مجموعه پتروشیمی پردیس گفت: کمیته امداد حمایت‌های متنوعی از خانوارهای زیرپوشش انجام می‌دهد و تنوع خدمات این نهاد در سال جاری بیشتر شده است.

مراد شمس‌الدینی افزود: براساس آمار موجود در شرایط کنونی بیش از 400 نفر از ایتام شهرستان‌های کنگان و عسلویه از طرح اکرام ایتام بهره‌مند هستند.

وی یادآور شد: 799 حامی حقیقی و حقوقی در طرح حمایت از ایتام مشارکت دارند و در 9 ماه گذشته بیش از 2 میلیارد ریال به ایتام اختصاص یافته است.

در این آیین به هر کدام از ایتام شرکت‌کننده مبلغ 500 هزار ریال از طرف پتروشیمی پردیس تقدیم شد.

انتهای پیام/2451/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول