اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد استان بوشهر خبر داد

حمایت 10 هزار حامی از 3 هزار یتیم استان بوشهر

معاون کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر از حمایت 10 هزار حامی از 3 هزار یتیم این استان خبر داد.

حمایت 10 هزار حامی از 3 هزار یتیم استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، کریم خطیبی صبح امروز در دیدار مسئولان با ایتام کنگان اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی یک نهاد خدمات‌رسان است و خدمات متنوعی توسط این نهاد به جامعه هدف انجام می‌شود.

وی افزود: کیفیت خدمات کمیته امداد در چند سال اخیر نسبت به گذشته رشد محسوسی داشته و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

معاون کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر با اشاره به حمایت حامیان از ایتام استان خاطرنشان کرد: بر اساس آمار موجود هم‌اکنون سه هزار نفر از ایتام استان بوشهر زیر پوشش این نهاد قرار دارند.

خطیبی از حمایت 10 هزار حامی از ایتام استان بوشهر خبر داد و گفت: 10 هزار حامی در استان بوشهر از گروه‌ها و طیف‌های مختلف به عنوان حامی در طرح حمایت از ایتام مشارکت دارند.

وی بیان کرد: در شهرستان‌های مختلف استان شاهد حمایت حامیان از ایتام عزیز هستیم و تلاش می‌کنیم در امر حامی‌یابی فعالیت موثرتری داشته باشیم.

این مسئول یادآور شد: سرکشی به ایتام در مناطق مختلف استان مورد تاکید و توجه مسئولان کمیته امداد قرار دارد و امیدواریم این دیدارها و بازدیدها موجبات بهبود خدمات‌رسانی را فراهم کند.

خطیبی ابراز داشت: از همه مسئولان انتظار داریم در امر حمایت از ایتام همکاری کنند که عملکرد شرکت پتروشیمی پردیس در این مسیر قابل قبول است.

انتهای پیام/2451/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول