اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

استقبال چشمگیر گچسارانی‌ها از نمایشگاه زمستانه

مردم گچساران استقبال چشمگیری از نمایشگاه زمستانه واقع در پارک نفت شهرستان داشته‌اند.

استقبال چشمگیر گچسارانی‌ها از نمایشگاه زمستانه

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، نمایشگاه زمستانه این شهرستان با بیش از 110 غرفه با استقبال چشمگیر گچسارانی‌ها روبه‌رو شده است.

وجود غرفه‌های متعدد و کالاهای مختلفی از جمله کیف و کفش، البسه، وسائل مورد نیاز آشپزخانه، مواد خوراکی، شوینده‌ها و ... در 110 غرفه نمایشگاه زمستانه گچساران قدرت انتخاب و چانه‌زنی مشتریان را افزایش داده است.

استقبال چشمگیر مردم از نمایشگاه زمستانه گچساران سبب درخواست تمدید نمایشگاه از طرف مردم شده است.

مینا نجاتی خانه‌دار به فارس می‌گوید: نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته بهتر است اما بارندگی‌های اخیر کمی وضعیت خرید را تحت تاثیر قرار داد.

وی تصریح می‌کند: نمایشگاه اجناس متنوع و مختلفی دارد و انصاف قیمت‌ها هم بد نیست.

مهرداد پیرانی فرهنگی گچسارانی نیز به فارس می‌گوید: نمایشگاه زمستانه امسال رضایت‌بخش است زیرا هم غرفه‌های زیادی دارد و هم قیمت‌ها خوب است.

وی تنوع اجناس نمایشگاه را از جمله مزایای آن می‌داند و تاکید می‌کند: برپایی نمایشگاه‌های فصلی اقدامی خوب و تاثیرگذار برای مردم به شمار می‌رود زیرا مردم در فصول مختلف در یک مکان واحد اقدام به نیازمندی‌های خود می‌کنند.

رئیس اتاق اصناف گچساران و نماینده اصناف کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی اصناف کشور در حاشیه این نمایشگاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا فرصتی مناسب برای مردم همچنین تولید‌کنندگان در مقاطع مختلف سال است.

سید ‌ناصر حسینی افزود: نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا با غرفه‌هایی که دارای جایگاه واحد هستند مناسب برای تهیه کردن نیازمندی‌های مردم نیز هستند.

وی با بیان اینکه اجناس پیش از ورود به نمایشگاه توسط کارشناسان مجمع امور صنفی و اداره صنعت، معدن و تجارت بررسی شده و پس از تایید برای فروش به متقاضیان در نمایشگاه عرضه می‌شود، یادآور شد: نمایشگاه زمستان گچساران شامل 110 غرفه از کالاهای مختلفی از جمله کیف، کفش، پوشاک، مواد غذایی، لبنی و پروتئینی است.

حسینی ادامه داد: افزون بر 90 درصد غرفه‌داران این نمایشگاه میهمان و غیربومی بوده و تنها 10 درصد بومی گچساران هستند.

رئیس اتاق اصناف گچساران خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال چشمگیر مردم این شهرستان از نمایشگاه زمستانه همچنین بارندگی‌های اخیر درخواست‌های زیادی مبنی بر تمدید مهلت برپایی نمایشگاه به دست ما رسیده است که این موضوع در دست پیگیری و رسیدگی است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران نیز در گفت‌و گو با فارس تنظیم بازار، تعدیل قیمت کالاهای ضروری مورد نیاز مردم همچنین افزایش قدرت خرید مصرف کنندگان را از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.

رضا شریفی تصریح کرد: در مدت فعالیت نمایشگاه، کارشناسان بازرسی در نمایشگاه مستقر هستند و بر فعالیت غرفه‌داران نظارت دارند.

وی اظهار کرد: کنترل و نظارت بر روند فروش غرفه‌داران توسط بازرسان و ناظران صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف گچساران به صورت روزانه انجام می‌شود.

ا===============

گزارش از معصومه بوستانی

===============

انتهای پیام/82001/م40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول