اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد گلستان عنوان کرد

عملکرد مطلوب رسانه‎ها در هشتمین نمایشگاه کتاب گلستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان نقش رسانه‎ها را در ایجاد شور و هیجان در نمایشگاه کتاب مهم خواند و گفت: عملکرد مطلوب رسانه‎ها در انعکاس رخداد هشتمین نمایشگاه کتاب گلستان قابل تقدیر است.

عملکرد مطلوب رسانه‎ها در هشتمین نمایشگاه کتاب گلستان

غلامرضا منتظری در حاشیه برگزاری نمایشگاه کتاب گلستان در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: خبرنگاران رسانه‎های مکتوب، مجازی و صدا و سیمای استانی که واقعا از هیچ کوششی برای انعکاس رخداد مهم و دعوت مردم به نمایشگاه کتاب دریغ نکردند شایسته قدردانی هستند.

وی از ارائه 50 هزار عنوان کتاب در بخش‎های عمومی و تخصصی در نمایشگاه کتاب استان خبر داد و از مردم خواست تا از فرصت باقی‎مانده نهایت استفاده را داشته باشند.

منتظری با بیان اینکه برخی از ناشران می‎توانستند قوی‎تر در نمایشگاه کتاب ظاهر شوند، خاطرنشان کرد: موسسه فرهنگی نمایشگاه‎ها باید تلاش کند قبل از اینکه قرار است یک نمایشگاه استانی شکل بگیرد فهرست کتاب‎ها را در کنار فهرست ناشران ارائه دهد تا قبل از شروع نمایشگاه نسبت به طبقه‎بندی آن مبادرت شود تا مراجعه‎کنندگان بهتر بتوانند به کتاب موردنظر خود دسترسی پیدا کنند.

خانواده‎ها در توسعه مطالعه تلاش کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه مهمتر از برگزاری نمایشگاه کتاب، پیوند خانواده‎ها به عادت خوب مطالعه است، یادآور شد: خانواده‎ها تلاش کنند مطالعه در بین اعضای خانواده توسعه پیدا کند و هر روز حتما 30 دقیقه را به مطالعه اختصاص دهند.

منتظری ادامه داد: در مجموعه آپارتمانی که انبوه‎سازی خیلی رشد پیدا کرده است بر اساس توافقی که اعضا خواهند داشت نظام مهندسی در اندیشه طراحی یک کتابخانه برای کل واحدهای آپارتمانی باشد که این امر می‎تواند زودتر تجهیز شود.

وی تصریح کرد: اگر در هر خانه‎‎ای به اندازه مقدورات حتی یک قفسه کوچک برای کودکان و نوجوانان طراحی شود در حقیقت خانواده‎ها به فرزندان خود این فرصت را می‎دهند که آنها احساس هویت بیشتری کنند که چنین اتفاقاتی در توسعه مطالعه مفید موثر خواهد بود.

هشتمین نمایشگاه کتاب گلستان از بیست و چهارم دی‎ماه دایر شده و تا پایان امشب در محل دایمی نمایشگاه بین‎المللی گلستان ادامه دارد.

انتهای پیام/83001/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول