اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کازرون:

معوقه‌ای در حقوق کارکنان شهرداری کازرون نداریم

شهردار کازرون گفت: تا به امروز تمام حقوق و مزایای کارکنان مجموعه شهرداری کازرون بر اساس اسناد موجود پرداخت شده و معوقه‌ای در خصوص حقوق کارکنان نداریم.

معوقه‌ای در حقوق کارکنان شهرداری کازرون نداریم

سرافراز موصلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کازرون با اشاره به مطرح شدن عقب‌افتادگی پنج ماهه حقوق کارکنان شهرداری این شهر اظهار داشت: شهرداری کازرون بر اساس اسناد موجود تا پایان آذرماه سال جاری حقوق و مزایای کارکنان خود را پرداخت کرده است.

وی افزود: فکر نمی‌کنم سایر ادارات نیز با وجود چند روز مانده به پایان ماه حقوقی به کارکنان خود پرداخت کرده باشند.

شهردار کازرون گفت: شهرداری این شهر در پرداخت‌ حقوق کارکنان و مطالبات پیمانکاران عقب‌افتادگی چندانی ندارد و فقط پیمانکاران طرف قرارداد شهرداری که عملیات نگهداری فضای سبز و اجرای خدمات شهری را بر عهده دارند بر اساس روال مرسوم تا مراحل تهیه صورت وضعیت، دو ماه عقب‌افتادگی در پرداخت حقوق کارگران آنها صورت می‌گیرد.

موصلی بیان داشت: بر اساس قرارداد، پیمانکاران متعهد شده‌اند که دو ماه زودتر از پرداخت‌های شهرداری و تا تائید صورت وضعیت آنان از سوی واحدهای مختلف و شورای کار و امور مالی نسبت به پرداخت حقوق کارکنان خود اقدام کنند.

وی ادامه داد:  به دلیل عدم وجود نقدینگی، این مهم توسط پیمانکاران صورت نگرفته است و دو ماه عقب‌افتادگی در پرداخت حقوق کارگران خود دارند.‌

شهردار کازرون در بخش دیگر سخنان خود در پاسخ به مطالب مطرح شده در مورد تعطیلی پروژه‌های عمرانی در کازرون گفت: تمام پروژه‌های عمرانی تعریف شده برای اجرا در سال 92 با وجود دو ماه مانده به پایان سال انجام گرفته و این شهرداری از برنامه زمان‌بندی نیز جلوتر است.

موصلی ابراز داشت: در سال جاری افزون ‌بر 11 میلیارد تومان اعتبار تعریف شده در فعالیت‌های عمرانی این شهر بوده که این رقم تا پایان سال به 12 میلیارد تومان می‌رسد که در حال حاضر کارشناسان عمران و بودجه شهرداری در حال تهیه متمم آن هستند.

وی اضافه کرد: در دو سال پیش، بودجه این شهرداری 8 میلیارد تومان بود که این رقم با تلاش کارکنان و کارمندان این مجموعه در حال حاضر به 16 میلیارد تومان رسیده است.

شهردار کازرون تصریح کرد: با وجود دو ماه مانده به سال جدید و اینکه عمده درآمد شهرداری در پایان سال محاسبه می‌شود تا به امروز حدود 14 میلیارد تومان درآمد این شهرداری محقق شده است.

موصلی تصریح کرد: انتقال اطلاعات مطروحه به محضر امام جمعه بزرگوار این شهر از منابع غیررسمی بوده و اشتباهاتی صورت گرفته و در این راستا اطلاعات موثق و کامل توسط واحدهای مربوطه این شهرداری به دفتر ایشان ارسال خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هیچ‌کدام از پروژه‌های عمرانی این شهر تعطیل نشده و کارمندان این شهرداری همواره با سعه صدر و رویی‌گشاده پاسخگوی شهروندان هستند.

انتهای پیام/2448/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول