اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد مطرح کرد

تشکیل ستاد دهه فجر به ریاست شهردار در شهرداری مشهد

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد با ارائه پیشنهاد تشکیل ستاد دهه فجر به ریاست شهردار در شهرداری مشهد، خواستار جدیت مسئولان در بزرگداشت ایام الله دهه فجر شد.

تشکیل ستاد دهه فجر به ریاست شهردار در شهرداری مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، فرماندار و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد ظهر امروز با مسئولان ستاد برگزاری دهه فجر در فرهنگسرای انقلاب دیدار کردند.

حسن موحدیان، فرماندار مشهد در این دیدار با تاکید بر لزوم تقویت بصیرت و آگاهی مردم به عنوان عناصر اصلی تداوم انقلاب اسلامی و مقابله با تهدیدهای دشمنان، از توجه این سازمان به برقراری ارتباط با نسل جوان در برنامه‌ریزی‌های این ایام تجلیل کرد.

وی ضمن برشمردن نقش بی‌بدیل رهبری در پیروزی انقلاب اسلامی، تشکیل حکومت اسلامی را رویدادی بی‌نظیر دانست و خواستار توجه مسئولان به توصیه‌های امام و رهبری در خدمت خالصانه و بی وقفه به مردم شد.

وی هدف مهم در برنامه‌های دهه فجر را ایجاد خودباوری و آگاهی در نسل جوان دانست و اظهار داشت: نسل جوان باید فرصت ارزشمند حضور در همه‌ عرصه‌های انقلاب اسلامی و نقش آفرینی در کشور را قدر بداند.

در این دیدار حجت‌الاسلام حسن‌علی اخلاقی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد نیز ضمن قدردانی از برنامه‌های پیش‌بینی شده خواستار به کارگیری ابزارهای مختلف فرهنگی و هنری در انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی و توجه به نکات مهم و تاثیرگذار در پیام‌های دهه فجر شد.

وی همچنین پیشنهاد تشکیل ستاد دهه فجر به ریاست شهردار مشهد در شهرداری را داد و خواستار جدیت مسئولان در بزرگداشت ایام الله دهه فجر شد.

در این دیدار مجید افضل‌زاده، مدیر فرهنگسرای انقلاب اسلامی نیز به تشریح برنامه‌های ویژه این ایام پرداخت.

وی مهم‌‌ترین برنامه‌ فرهنگسرای انقلاب اسلامی را برگزاری اولین جشنواره خاطرات شفاهی مردم مشهد از انقلاب اسلامی و جمع‌آوری آن توسط دانش آموزان برشمرد و اظهار امیدواری کرد ضمن استقبال پرشور دانش‌آموزان، زمینه‌ بهره‌برداری از این خاطرات در قالب انتشار کتاب، تهیه فیلم، تولید و اجرای تئاتر، تهیه انیمیشن و... فراهم آید.

افضل‌زاده از دیگر برنامه‌های این دهه، به برگزاری تورهای انقلاب برای دانش آموزان مقطع متوسطه اشاره کرد و افزود: بیش از دو هزار دانش‌آموز در ایام دهه فجر از مکان‌های مهم نقش‌آفرین در پیروزی انقلاب در مشهد از جمله چهارراه و میدان شهدا، بیمارستان امام رضا، میدان ده دی و... بازدید و راویان انقلاب آن‌ها را با خاطرات تاریخ انقلاب اسلامی آشنا خواهند کرد.

انتهای پیام/2202/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول