اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه:

اسلام هیچ‌گاه حاکمیت طاغوت را نمی‌پذیرد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه با اشاره به اینکه اسلام هیچ‌گاه حاکمیت طاغوت را نمی‌پذیرد، گفت: بیشترین احکام فقه اسلام، اجتماعی و بقیه آن عبادی است و آیات و روایات و دستورات دینی با ایجاد حاکمیت اجرا شدنی است.

اسلام هیچ‌گاه حاکمیت طاغوت را نمی‌پذیرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، حجت‌الاسلام غلامحسین ذاکری‌خطیر بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های قرآنی دهه فجر با اشاره به اهمیت گرامیداشت دهه فجر، اظهار داشت: طاغوت از مهم‌ترین موانع اجرای احکام الهی در زمان پیامبران و ائمه معصوم بوده‌اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه با تاکید بر اینکه حکومت غیر از پیامبران و ائمه و ولایت‌فقیه حکومت طاغوت است، افزود: دوری از طاغوت درونی و بیرونی از سفارش‌های آیات و احادیث است و اجرای کامل دستورات قرآن و دین بدون حکومت ولایت‌فقیه امکان‌پذیر نیست.

وی با اشاره به این مطلب که اسلام هیچ‌گاه حاکمیت طاغوت را نمی‌پذیرد، خاطرنشان کرد: بیشترین احکام فقه اسلام، اجتماعی و بقیه آن عبادی است و آیات و روایات و دستورات دینی با ایجاد حاکمیت اجرا شدنی است.

ذاکری‌خطیر با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی سبب هویت بخشی به ادیان و کرامت انسانی شده است، گفت: کسانی که ولایت فقیه را نمی‌خواهند خواستار حکومت طاغوت هستند.

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه نیز با اشاره به برنامه‌ریزی قرآنی برای دهه فجر، گفت: 35 برنامه قرآنی به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سوادکوه اجرایی می‌شود.

عمران اکبرنژاد به برخی از مهم‌ترین برنامه‌های قرآنی دهه فجر در سوادکوه اشاره کرد و افزود: برگزاری محفل قرآنی، همایش قرآن و فجر، برگزاری جشنواره‌های کودک و نوجوان و جوان و خانواده قرآنی، دیدار با خانواده شهدا و علما و انقلابیون و حضور منسجم در راهپیمایی 22 بهمن بخشی از برنامه‌های کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه در دهه فجر امسال است.

وی با اشاره به فعالیت‌های مراکز قرآنی اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه به راه‌اندازی 18 وبلاگ قرآنی اشاره و خاطرنشان کرد: هفت وبلاگ قرآنی سوادکوه در بین 25 وبلاگ برتر قرآنی دارالقران اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران انتخاب شدند.

انتهای پیام/86015/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول