اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد

انجام 155 مورد ممیزی در مجتمع گاز پارس جنوبی

رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست مجتمع گاز پارس جنوبی از انجام 155 مورد ممیزی در مجتمع گاز پارس جنوبی طی شش ماه نخست امسال خبر داد.

انجام 155 مورد ممیزی در مجتمع گاز پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، علیرضا نجومی ظهر امروز در جلسه راهبری «اچ اس ای» در پارس جنوبی اظهار داشت: توجه به مسایل ایمنی در دستور کار همه پالایشگاه‌ها قرار دارد.

رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به ارائه آموزش‌های ایمنی و زیست‌محیطی در مجتمع گازی پارس جنوبی افزود: ارائه این آموزش‌ها با استقبال کارکنان مواجه شده است.

وی از انجام 155 مورد ممیزی در مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد و گفت: بالغ بر 155 مورد ممیزی در شش ماهه اول سال انجام شده است که نشان دهنده تلاش این مجموعه است.

نجومی تأکید کرد: جلسات راهبردی به صورت دوره‌ای در سطح مجتمع برگزار می‌شود، با این تفاوت که در این دوره، رویکرد گزارشات ارائه شده کلان و استراتژیک بوده است.

وی ابراز داشت: با گزارش بازنگری مدیریت، سیستم مدیریت یکپارچه ترکیب شده و همین امر توان تصمیم‌گیری‌های کلان را به مدیریت ارائه می‌کند و همین امر منجر به تصمیمات موثری در حوزه HSE می‌شود که امید است در آینده‌ای نزدیک شاهد به ثمر نشستن آنها باشیم.

جانشین رئیس HSE مجتمع نیز در این جلسه گزارش مباحث کلان سیستم مدیریت HSE مجتمع را به حضار ارائه کرد.

امید معرفتیان‌فرد به نقاط قوت و ضعف، فرصت‌ها، ارتباطات برون سازمانی و شکایات، شاخص‌های کلیدی عملکرد در حوزه‌های بهداشت، ایمنی و محیط زیست پدافند اشاره کرد.

در این جلسه نتایج ارزیابی عملکرد پالایشگاه‌های مجتمع از منظر HSE بر اساس شاخص‌های شرکت ملی گاز ایران ارائه شد.

در ادامه مصوب شد به منظور کاهش آلاینده‌ها و حفظ محیط زیست اقدامات عملی از طریق اجرای پروژه‌های واحدهای گوگرد سازی در سطح مجتمع اجرا شد.

در این جلسه همچنین مقرر شد چارت سازمانی بهداشت در سطح مجتمع گسترش یابد و با همکاری میان مرکز بهداشت و درمان صنعت نفت و واحدهای بهداشت صنعتی، اقدامات موثری در راستای رفع مسائل بهداشتی پرسنل صورت پذیرد.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول