اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

اتحاد اقوام ایرانی از برکات نظام اسلامی است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اتحاد میان تمام اقوام ایرانی و به ویژه شیعه و سنی از برکات نظام و انقلاب اسلامی است.

اتحاد اقوام ایرانی از برکات نظام اسلامی است

آیت‌الله سید علی‌اکبر قریشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن تبریک میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت، اظهار داشت: اتحاد و وحدت میان اقوام مختلف ایرانی و به ویژه شیعه و سنی خود از بزرگ‌ترین برکات نظام اسلامی و انقلاب بوده است که ما این نعمت بزرگ را مدیون خون شهیدان و تدابیر امام راحل و مقام معظم رهبری هستیم.

وی تصریح کرد: امروز شیعه و سنی به برکت نظام اسلامی با حفظ اتحاد و یکپارچگی کنار یکدیگر زندگی می‌کنند که این مسئله در سایه انقلاب اسلامی و تدابیر هوشمندانه بنیانگذار کبیر انقلاب بدست آمده است.

قریشی بر لزوم بصیرت و آگاهی مردم از دشمنان زمان در برهه‌های مختلف تاریخ تأکید کرد و افزود: خوشبختانه مردم ایران اسلامی هوشیارانه و با تبعیت از امام راحل و مقام معظم رهبری همواره از توطئه‌های دشمنان اسلام آگاه بوده و هر زمان بهترین رویکرد برای شکست توطئه‌های آنان را اتخاذ می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در این میان یکدلی و وحدت را مهم‌ترین عامل برای تقویت قدرت ایران اسلامی در برابر مستکبران عنوان و تصریح کرد: البته این موضوع محدود به ایران نشده و در محدوده بزرگ دنیای اسلام امری ضروری و حیاتی است.

وی همچنین همزمان با روز اخلاق و مهرورزی، بر لزوم بهره‌گیری مسلمانان از سیره و سنت رسول گرامی اسلام، در ابعاد مختلف زندگی خود تأکید کرد و افزود: مطالعه شخصیت و شیوه زندگی ائمه معصوم علیهم‌السلام و به ویژه پیامبر اکرم(ص) جلوه تمام‌نمایی از شیوه زندگی الهی را برای بشریت ترسیم و تبیین می‌کند.

قریشی گفت: بر همه مسلمانان لازم است تا با اتصال به این چشمه‌های جوشان معرفت و خداشناسی، از آموزه‌های آنان در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی خود بهره گیرند.

انتهای پیام/61006/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول