اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

گنبدکاووس تابلوی وحدت اسلامی است

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: شهرستان گنبدکاووس تابلوی وحدت اسلامی است.

گنبدکاووس تابلوی وحدت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدحسین بابایی عصر امروز در مراسم هفته وحدت در اجتماع مردم شیعه و سنی شهرستان گنبدکاووس در مصلای این شهرستان با حضور سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور اظهار داشت: در استان گلستان، شهرستان گرگان و همچنین گنبدکاووس همه اقوام شامل ترک، ترکمن، فارس، کرد، بلوچ و سیستانی ... و مذاهب شیعه و سنی در صلح و صفا در کنار هم با همبستگی زندگی می‎کنند.

وی تصریح کرد: شهرستان گنبدکاووس به عنوان شهرستان بزرگ استان گلستان در سطح کشور می‎تواند تابلوی وحدت اسلامی باشد.

تفرقه و اختلاف در بین مذاهب استراتژی غرب است

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان اذعان داشت: این افتخار ماست که در جمع این بزرگواران زندگی می‎کنیم، به طوری که آمریکا، انگلیس و دشمن قسم‎خورده یعنی رژیم صهیونیستی سعی دارند با ایجاد تفرقه و اختلاف در بین مذاهب و اقوام کشورهای اسلامی به مقاصد شوم خود برسند و از آن به عنوان یک استراتژی استفاده می‎کنند.

بابایی با بیان توطئه‎های دشمن در این خصوص گفت: دشمن در اتاق‎های فکر خود به این نتیجه رسیده است که باید برای از بین بردن این وحدت و ایجاد شکاف در بین مسلمانان تفرقه ایجاد کند.

باید قدردان این وحدت و همبستگی باشیم

وی اظهار داشت: ما نیز در این خصوص باید آگاه باشیم تا دشمن نتواند از فرصت استفاده کند ما باید قدردان این وحدت و همبستگی باشیم و با بصیرت در مسیر رو به رشد خود حرکت کنیم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: انشاالله روزی برسد که این وحدت جهانی شده و تمامی کشورهای اسلامی با یکدیگر متحد شده و در برابر استکبار جهانی ایستادگی کنند.

بابایی خاطرنشان کرد: باعث خرسندی است که در ایران اسلامی در بین مسلمانان سراسر کشور یکرنگی و اتحاد حاکم است و خدا را شاکریم که در این شهرستان مردم در کنار هم با محبت با هم زندگی می‎کنند.

گفتنی است در این همایش سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، نورالله نوراللهی فرماندار شهرستان گنبدکاووس، سلیمان عباسی نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی، امامان جمعه اهل سنت آخوند عبدالکریم جاور و آخوند عبدالباسط نوری‎زاد، حجت‎الاسلام محمدحسین سبحانی امام جمعه گنبدکاووس مسئولان ادارات شهرستان و برادران شیعه و سنی به طور باشکوه و چشمگیر شرکت داشتند.

انتهای پیام/2307/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول