اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

پایش 50 بیمارستان دولتی و شبکه بهداشت و درمان در مازندران

مشاور و مدیر دفتر رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندان گفت: در سه ماه گذشته 21 بیمارستان دولتی، 16 شبکه بهداشت و درمان، 11 مرکز بهداشتی درمانی شبانه‌روزی و دو پایگاه اورژانس جاده‌ای 115 استان پایش و بازدید شد.

پایش 50 بیمارستان دولتی و شبکه بهداشت و درمان در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، افشین امیرخانلو اظهار داشت: در این مدت رئیس و هیئت رئیسه دانشگاه علاوه بر بازدید از معاونت‌های مختلف و حضور در سمینارها و همایش‌های علمی استان، به بیش از صدها مراجعه‌کننده از کارکنان و سایر افراد پاسخ دادند.

وی بازدید از خوابگاه‌های دانشجویی و برگزاری دو جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان را از دیگر فعالیت‌های هیئت رئیسه  این دانشگاه دانست و افزود: هم‌چنین دیدار هیئت رئیسه و دانشجویان با مقام معظم رهبری در اربعین حسینی صورت گرفت.

مشاور و مدیر دفتر رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ادامه داد: تشکیل 11 جلسه هیئت رئیسه و شورای معاونین دانشگاه، سه جلسه ستاد اجرایی پزشک خانواده استان و یک جلسه ستاد اجرایی حاکمیت بالینی، نشست‌های مکرر با خیران سلامت، انجمن‌های مختلف پزشکی و پیراپزشکی استان، هشت مأموریت وزارتخانه‌ای برای دیدار با وزیر بهداشت، معاونان وزیر و مسئولان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و وزارت مسکن و راه‌سازی در راستای جذب اعتبارات و منابع برای دانشگاه در سه ماه اخیر صورت گرفت.

امیرخانلو با اشاره به تلاش بی‌وقفه رئیس دانشگاه در راستای رسیدگی به امور و مشکلات مراکز، کارکنان و برنامه‌های دانشگاه اظهار داشت: هیئت رئیسه دانشگاه فعالیت‌های توسعه‌ای در زمینه‌های مختلف را در اولویت کاری خود قرار دادند.

وی ابزار امیدواری کرد: با تلاش و همت مسئولان به‌ویژه ریاست دانشگاه شاهد گشایش حل مشکلات اعتباری دانشگاه به‌ویژه در پرداخت معوقه‌های کارکنان در ماه‌های آینده هستیم.

انتهای پیام/2296/ل/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول