اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی استان قم:

وضعیت درمان در قم بهبود می‌یابد/بهره‌گیری از نقش خیرین در ارتقای سلامت

رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی استان قم با تاکید بر لزوم بهبود وضعیت درمان در استان گفت: خیرین و نیکوکاران می‌توانند ما را در راستای دستیابی به این امر یاری کنند.

وضعیت درمان در قم بهبود می‌یابد/بهره‌گیری از نقش خیرین در ارتقای سلامت

به گزارش خبرنگار فارس از قم، ابوالفضل ایرانی‌خواه پیش از ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم که در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری به ویژگی‌های قم گفت: باید فراتر از یک شهر به قم نگاه شود در واقع خدمت به قم خدمت به اسلام و آبروی اسلام است.

وی افزود: متاسفانه مسیری که در آن قرار داریم درست نیست و البته دستیابی به موفقیت تنها در گرو حمایت و کمک‌های نمایندگان نیست چراکه همه افراد باید دست به دست هم دهیم و با همکاری کاری انجام دهیم.

رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی استان قم گفت: قم مشکلات زیادی دارد در واقع سیمای قم شایسته این تعبیر نیست و تنها با تلاش و همت همگان می‌توانیم در مسیر اصلی قرار بگیریم.

ایرانی‌خواه به حضور حرم حضرت معصومه (ص)، اماکن مقدس و بزرگان جهان تشیع اشاره کرد و گفت: برای پیشبرد و دستیابی به اهداف باید از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم چراکه با کمک همین ظرفیت‌ها مشکلات بیشتری برطرف خواهد شد.

وی از وضعیت موجود در شهر ابراز نارضایتی کرد و ادامه داد: متاسفانه در مقایسه با دیگر شهرها در وضعیت خوبی به سر نمی‌بریم و شرایط و امکانات موجود در قم شایسته مردم نیست.

رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی استان قم بهبود وضعیت درمان را مهم‌ترین هدف عنوان کرد و گفت: باید تلاش خود را به کار بگیریم تا این هدف محقق شود و این موضوع باید در اولویت کار مسئولان قرار گیرد.

ایرانی‌خواه با اشاره به نقش خیرین و نیکوکاران یادآور شد: بسیاری از مشکلات موجود در جامعه ما بر دوش این افراد است، با وجود مشکلات اقتصادی موجود در کشور حمایت افراد توانمند می‌تواند کمک بزرگی به سلامت مردم کند و تلاش داریم با کمک کارشناسان متعهد و کاردان وضعیت را به سمت اهداف مورد نظر برسانیم.

انتهای پیام/78008/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول