اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی استان قم:

مرگ و میر مادران باردار در قم به صفر رسید

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی استان قم گفت: برای نخستین بار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیش از 13 ماه در استان مرگ و میر مادران باردار رخ نداده است.

مرگ و میر مادران باردار در قم به صفر رسید

به گزارش خبرنگار فارس از قم شمس‌الدین حجازی در جلسه تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم که با حضور حجت‌الاسلام گلپایگانی، نمایندگان استان پیش از ظهر امروز در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد با اشاره به اهمیت چرخش نخبگان اظهار کرد: این موضوع توجه به بالندگی کشور را می‌رساند و اینکه برای موفقیت در این عرصه استفاده از نیروهای خلاق بسیار مهم است.

وی با اشاره به یکی از دستاوردهای مهم دوران مدیریت خود که وحدت میان حوزه سلامت در استان بود، افزود: استفاده از اعضای هیئت علمی در همه قسمت‌ها موجب شد به پیشرفت‌های عظیمی برسیم و تا حدی که در پایان سال 92 تعداد مقاله‌های رتبه‌دار استان به 180 عنوان رسید.

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی استان قم خاطرنشان کرد: در این مدت دانشگاه علوم پزشکی توانسته به مدارج بالای علمی بی‌شماری برسد.

حجازی گفت: به عنوان یک بسیجی با کمک همه دوستان و همکاران تلاش خود را در راستای حفظ وحدت سلامت به کار گرفته‌ام و اجازه نمی‌دهم هیچ حرف نادرستی به هدف ما که سلامت است ضربه‌ای بزند.

وی تصریح کرد: ارزش انسان نسبت به جهان بینی است که تعریف می‌کند، باید ببینیم دید اسلام چگونه است و ارزش واقعی در اسلام چیست و در صورتی که به این اصل توجه داشته باشیم به راحتی به اهداف خود دست پیدا می‌کنیم.

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی استان قم به پیشرفت‌های این حوزه اشاره کرد و یادآور شد: برای نخستین بار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیش از 13 ماه در استان میزان مرگ و میر مادران ثبت نشده است و با وجود تحریم‌های کشور و استانی طی دو سال گذشته توانستیم 10 مرکز بهداشتی درمانی در مناطق محروم ایجاد کنیم.

حجازی توجه به محرومان جامعه را مهم قلمداد و بیان کرد: در این مدت همه تلاش خود را برای کمک به افراد نیازمند به کار گرفتم.

وی با اشاره به اینکه فضای گفتمان کشور به سمت گفتمان سلامت حرکت کرده است، افزود: همه افراد در این عرصه تلاش خود را در راستای رسیدن به اهداف کشور به کار گرفتند.

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به کمک‌های بی‌شائبه علما و مراجع گفت: این افراد همواره در همه عرصه‌ها در سخت‌ترین شرایط به داد سلامت استان رسیده‌اند و ما از حمایت‌های ایشان بهره‌مند شدیم.

انتهای پیام/78008/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول