اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش چرام خبر داد

اجرایی شدن 92 درصد از مصوبات شورای آموزش و پرورش چرام

رئیس آموزش و پرورش چرام از اجرایی شدن 92 درصد از مصوبات شورای آموزش و پرورش چرام خبر داد.

اجرایی شدن 92 درصد از مصوبات شورای آموزش و پرورش چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، امشب با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، همایش گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش در سالن اجتماعات دبیرستان امام خمینی چرام برگزار شد.

در این مراسم محمدقلی جمالی ضمن گرامیداشت هفته وحدت، نقش آموزش و پرورش را در تحولات جامعه، بی‌بدیل و بی‌نظیر خواند و اظهار کرد: آموزش و پرورش نهادی است که در تمام خانواده‌ها حضور دارد و کمتر خانواده‌ای است که بی ارتباط با آموزش و پرورش باشد.

رئیس آموزش و پرورش چرام، اضافه کرد: به همین خاطر این نهاد مقدس متعلق به تمام آحاد جامعه است و نقشی بسیار تعیین کننده و تاثیرگذاری بر فرهنگ یک جامعه دارد.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش نهادی است که هم با فرهنگ مردم و هم با دین مردم در ارتباط است، گفت: این نهاد فرهنگی در تیررس تمام قضایا و بلایا قرار دارد، پس باید تلاش کرد تا آموزش و پرورش جایگاه و قداست واقعی خود را حفظ کند.

این مسئول، تصریح کرد: برای اینکه آموزش و پرورش جایگاه واقعی خودش را در جامعه داشته باشد، مشارکت جمعی خانواده‌ها و همه مجموعه‌های ذیربط را می‌طلبد و قطعا آموزش و پرورش به تنهایی ره به جای نخواهد برد.

جمالی با اشاره به تعداد مصوبات شورای آموزشی آموزش و پرورش چرام، گفت: در سطح شهرستان ما شورای آموزش و پرورش بیش از 58 مصوبه داشته است که از این تعداد 92 درصد از مصوبات اجرایی شده است.

رئیس آموزش و پرورش چرام در پایان مجموعه آموزش و پرورش چرام را شامل 162 آموزشگاه، 5800 دانش‌آموز، 754 نفر کادر آموزشی و 420 نفر بازنشسته عنوان کرد.

انتهای پیام/82002/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول