اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان مراتع کشور:

روحانیون در راستای ترویج قوانین منابع طبیعی در جامعه تلاش کنند

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جنگل‌ها و مراتع آبخیزداری کشور گفت: روحانیون مستقر در ادارات منابع طبیعی در راستای ترویج فرهنگ و قوانین منابع طبیعی در سطح جامعه باید تلاش کنند.

روحانیون در راستای ترویج قوانین منابع طبیعی در جامعه تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام سیدمصطفی طباطبایی‌نژاد ظهر امروز با آیت‌الله هادی باریک‌بین نماینده ولی فقیه در استان قزوین در سالن اجتماعات شهید باریک‌بین دیدار کرد.

وی ضمن خرسندی از دیدار با امام جمعه قزوین حضور روحانیون مستقر در ادارات منابع طبیعی را تأثیرگذار دانست و اظهار کرد: در ادارات منابع طبیعی در کشور روحانیونی وجود دارند که در امر منابع طبیعی می‌توانند تأثیرگذار باشند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جنگل‌ها و مراتع آبخیزداری کشور ادامه داد: روحانیون مستقر در ادارات منابع طبیعی در راستای ترویج فرهنگ و قوانین منابع طبیعی در سطح جامعه باید تلاش کنند.

طباطبایی‌نژاد بیان کرد: مدیران منابع طبیعی حافظان منابع طبیعی بوده که همواره نیاز به تعامل و همکاری بیشتر با همدیگر دارند.

این مسئول یادآور شد: در برخی از مکان‌های کشور ما تصرفاتی غیرقانونی شده که باید مدیران منابع طبیعی و جهاد کشاورزی در این زمینه بیشتر هماهنگی داشته باشند.

انتهای پیام/77010/ل20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول