اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه:

شناخت آسیب‌های اجتماعی تضمینی برای سلامت جامعه است

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: شناخت آسیب‌های اجتماعی در درون جامعه تضمینی برای سلامت مردم جامعه از گزند بلایای اجتماعی محسوب می‌شود.

شناخت آسیب‌های اجتماعی تضمینی برای سلامت جامعه است

به گزارش فارس از کرمانشاه به نقل از استانداری کرمانشاه، جلال منکرسی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: شناخت آسیب‌های اجتماعی در درون جامعه تضمینی برای سلامت مردم جامعه از گزند بلایای اجتماعی محسوب می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اینکه معضل اجتماعی اعتیاد جامعه را به‌ سمت ناهنجاری‌های اجتماعی سوق می‌دهد، بنابراین پیشگیری و شناساندن آسیب‌های اجتماعی مستلزم همت و تلاش مضاعف تمامی اقشار جامعه خصوصا مسئولان فرهنگی و اجتماعی است.

منکرسی خلأ روحی و معنوی انسان‌ها را عاملی مهم برای گرایش به‌سمت معضلات اجتماعی عنوان کرد و افزود: بدون‌شک نخستین گزینه برای رهایی جامعه از ناهنجاری‌های اجتماعی مراجعه به منابع و آیات روح‌بخش الهی است که موجب آرامش در زندگی انسان‌ها شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه از تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولان ذی‌ربط خواست که با همت و تلاش مضاعف در زمینه مقابله با آسیب‌های اجتماعی اقدام کنند.

همچنین در ادامه این نشست سردار کریم کشوری دبیر این شورا به ارائه گزارش عملکرد و اقدامات انجام شده در زمینه کنترل مبارزه با مواد مخدر پرداخت.

انتهای پیام/2700/س/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول