اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمانشاه:

رسانه‌ها بازوی توانمند مدیران در راستای انعکاس مطالبات مردم هستند

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه گفت: انعکاس مشکلات و مطالبات مردم از طریق رسانه‌ها کمک ارزشمندی به مدیران است.

رسانه‌ها بازوی توانمند مدیران در راستای انعکاس مطالبات مردم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، امیر همایون دولتشاهی پیش از ظهر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس استان کرمانشاه اظهار داشت: انعکاس مشکلات و مطالبات مردم از طریق رسانه‌ها کمک ارزشمندی به مدیران است.

وی تصریح کرد: با کمک رسانه‌ها می‌توان به مشکلات اجرایی پرداخت و کمبودها را برطرف کرد و در این خصوص نقش مهم تعهد کاری در کنار تخصص خبرنگاران عرصه خبر را نباید نادیده گرفت.

دولتشاهی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها و روابط عمومی ادارات اولویت کاری خود را در انعکاس خبرهای پیشرفت استان قرار بدهند و تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم بله‌کار بگیرند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه با تاکید بر تعامل بیشتر بین رسانه‌ها و استانداری، افزود: روابط عمومی استانداری به‌عنوان نماینده تمام رسانه‌ها سعی بر اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع به آحاد مختلف جامعه در زمینه خدمات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

این مسئول یادآور شد: مسئولان روابط عمومی در ادارات باید افراد توانمندی باشند که با تفکرات هوشمندانه خود مسائل و مشکلات را بررسی کرده و سطح دانش خود را بالا ببرند.

دولتشاهی با تقدیر از عملکرد خبرگزاری فارس، بیان داشت: اخبار خبرگزاری فارس براساس دقت و اصول حرفه‌ای بر روی خروجی قرار می‌گیرد.

مسئول امور فرهنگی اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه نیز در این دیدار اظهار داشت: دنیای کنونی، دنیای اطلاعات است و رسانه‌ها نقش بسیار مهمی را بر عهده دارند.

حجت‌الاسلام عبدالله عزیزی بیان داشت: در فرهنگ اسلامی همواره حدیث صدق مورد توجه قرار گرفته و بیان واقعیت از تاکیدات اسلام است.

وی با اشاره به اینکه دین اسلام توانمند‌ترین دین در جهان است و قابلیت‌های خوبی دارد، گفت: بخش عظیمی از نعمت‌های خدادادی را در سرزمین‌های اسلامی می‌توان به‌چشم دید، اما وحدت صدق در رفتار و نوشته‌ها مراعات نشده و همین امر تهدیدات رژیم صهیونیستی را روز به‌روز بیشتر می‌کند.

عزیزی با تاکید بر ترجیح دان منافع ملی بر منافع شخصی، خاطرنشان کرد: خبرنگاران رسانه‌ها با روحیه بسیجی خود و قرار گرفتن زیر پرچم اسلامی در عرصه قلم به جنگ با حملات و تهدیدات نرم دشمن بروند و چالش‌های آن‌ها را شناسایی کنند و در راه مقابله و سرکوب آن گام بردارند.

این مسئول با بیان اینکه اخبار خبرگزاری فارس را رصد می‌کنم، خاطرنشان کرد: خبرگزاری فارس همواره در راستای مطالبات مردم و مصالح نظام حرکت پیوسته و محکمی داشته است.

انتهای پیام/2700/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول