اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال

کار سخت هلال‌احمر در دیار زنده‌رود

تیم هلال‌احمر در یک بازی سخت مهمان تیم گیتی‌پسند اصفهان است.

کار سخت هلال‌احمر در دیار زنده‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال کشور تیم هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی در اصفهان مهمان تیم رده دومی جدول گیتی‌پسند است.

هلال‌احمر که تا هفته هشتم رقابت‌ها با نتایج درخشانش پدیده رقابت‌های فصل نام گرفته و تیم‌های خوب شهرداری تبریز، میثاق تهران و منصوری قرچک را مغلوب کرده بود و تا رده سوم جدول صعود کرده بود، در مسیر سراشیبی قرار گرفته و رفته رفته از جمع تیم‌های بالای جدول جدا می‌شود.

هلال‌احمر هفته گذشته در تبریز تن به شکست ناباورانه برابر تیم قعرنشین جدول، تیم عملیات غیرصنعتی ماهشهر داد تا سه امتیاز این بازی را به آسانی از دست دهد.

شاگردان محسن خبیری آخرین پیروزی خود در لیگ برتر را در هفته دهم برابر زمزم اصفهان به دست آورده و در شش بازی گذشته خود دو تساوی و 4 شکست را متحمل شده و از رده سوم جدول تا مکان هشتم سقوط کرده است. تیم هلال‌احمر در هفته هفدهم مهمان تیم گیتی‌پسند اصفهان است.

تیم اصفهانی که مدافع عنوان قهرمانی است در دور برگشت بعد از پیروزی در دربی اصفهان، در خانه خود مغلوب حفاری خوزستان شده و در تهران نیز برابر تاسیسات دریایی به تساوی دست یافته است تا فاصله این تیم با صدر جدول به شش امتیاز برسد.

این تیم در دور برگشت، شکننده ظاهر شده و تیم هلال‌احمر می‌تواند از این موقعیت خوب برای کسب امتیاز استفاده کند. بازی رفت دو تیم هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی و گیتی‌پسند اصفهان در تبریز با تساوی یک بر یک خاتمه یافته بود.

در پایان هفته شانزدهم تیم هلال‌احمر با 21 امتیاز تیم هشتم و گیتی‌پسند با 34 امتیاز تیم دوم جدول هستند.

انتهای پیام/60001/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول