اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خوی اعلام کرد

استقبال قابل توجه دانشگاهیان و علماء از کنگره ملی امام صادق (ع)

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خوی گفت: دانشگاهیان و علمای اقصی نقاط کشور به ویژه آذربایجان غربی و خوی از این کنگره استقبال خوبی را به عمل آورده‌اند.

استقبال قابل توجه دانشگاهیان و علماء از کنگره ملی امام صادق (ع)

حجت‌الاسلام مقصود محمودی در گفت و گو با خبرنگار فارس در خوی با اشاره به اینکه کنگره در سطح ملی برگزار می‌شود، اظهار داشت: برگزاری چنین کنگره‌ای در کشور به شدت توسط کارشناسان این عرصه احساس نیاز می‌شد، که در نهایت با همت اداره اوقاف و امور خیریه به ویژه معاونت فرهنگی این سازمان و با مشارکت سایر نهادها کنگره برنامه‌ریزی و طراحی شد در نهایت با شرکت علاقه‌مندان برپا می‌شود.

وی از همکاری صمیمانه اعضای شورای اسلامی شهر خوی، شهرداری، دانشگاه علوم قرآنی، دانشگاه پیام‌نور، دانشگاه آزاد اسلامی، معاونت استانداری و فرمانداری ویژه خوی، دفتر امام جمعه، فرماندهی انتظامی، حوزه‌های علمیه نمازی و امام خمینی، سپاه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه علمیه الزهراء، سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان تقدیر کرد و گفت: سایر مسئولان نیز برای برگزاری رضایت‌بخش این گردهمایی هر آنچه در توان داشتند در طبق اخلاص گذاشتند.

محمودی با اظهار به اینکه برپایی کنگره ملی امام صادق (ع) در راستای تبلیغ و ترویج معارف اهل بیت علیهم السلام برگزار می‌شود، بیان داشت: گردهمایی و سمینارهایی با محوریت امامان معصوم (ع) باید همواره در طول سال برگزار شود، تا نسل جدید به شناخت واقعی و عمیق از این شخصیت‌های برجسته دست پیدا کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خوی با اشاره به اینکه مقالات پذیرفته شده در مجموعه مقالات چاپ می‌شود، اظهار داشت: آخرین مهلت ارسال مقالات پنج دی ماه امسال عنوان شده بود، که به دلیل مورد توجه قرار گرفتن کنگره تا چندی پیش همواره مقاله‌های علمی و غنی به دبیرخانه ارسال می‌شد، که سطح علمی مقالات تعیین آثار برتر را برای هیئت داوران کنگره مشکل کرد.

انتهای پیام/61002/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول