اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف استان آذربایجان غربی خبر داد

دریافت 300 مقاله توسط دبیرخانه کنگره امام صادق(ع)

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: 300 مقاله از سوی علما و اساتید شیعه و سنی به دبیرخانه کنگره امام صادق(ع) ارسال شده است.

دریافت 300 مقاله توسط دبیرخانه کنگره امام صادق(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام علی مصائبی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از دست‌اندرکاران کنگره امام صادق(ع) با آیت‌الله علوی گرگانی اظهار داشت: از سال گذشته به این فکر افتادیم که کنگره امام صادق(ع) را در استان آذربایجان غربی در شهرستان خوی برگزار کنیم.

وی افزود: طی این مدت 300 مقاله از 17 استان به دبیرخانه کنگره رسیده که سطح آنها بالاست و اساتیدی از حوزه‌های علمیه و دانشگاه آنها را نوشته‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با بیان اینکه پس از 15 روز بررسی علمی مقالات 40 مقاله برای ارائه در روز کنگره انتخاب شده‌اند، عنوان داشت: هشت مقاله برتر نیز جوایزی دریافت خواهند کرد ضمن اینکه پنج مقاله نیز از سوی علمای اهل سنت به این کنگره ارسال شده است.

وی ادامه داد: علمای اهل سنت و شیعه در کنگره امام صادق(ع) شرکت خواهند داشت که در روز میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) برگزار می‌شود.

مصائبی با بیان اینکه امیدواریم برگزاری این کنگره نقش خود را در وحدت میان مسلمانان ایفا کند، خاطرنشان کرد: علاوه بر این درصدد هستیم جایگاه اهل بیت(ع) به ویژه امام صادق(ع) را به طور صحیح به مردم بشناسانیم.

انتهای پیام/78004/ی20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول