اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور خبر داد

بهره‌برداری از نخستین کارخانه آجر سفال در راور

فرماندار راور گفت: نخستین کارخانه تولید آجر سفال نیمه‌اتوماتیک با ظرفیت تولید روزانه 30 هزار قالب در راور آماده بهره‌برداری است.

بهره‌برداری از نخستین کارخانه آجر سفال در راور

محمدرضا شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در راور اظهار داشت: نخستین کارخانه تولید آجر سفال نیمه‌اتوماتیک با ظرفیت تولید روزانه 30 هزار قالب آجر سفال در راور ساخته شده و آماده بهره‌برداری است.

وی تصریح کرد: طرح تولید آجر سفال نیمه‌اتوماتیک راور در زمینی به مساحت 10 هکتار و با سرمایه‌ای بالغ بر 2 میلیارد ریال در روستای اسماعیل‌آباد راور عملیاتی شده است.

فرماندار راور اقدامات انجام شده را گامی مؤثر در راستای ایجاد فرصت اشتغال جوانان بیان کرد و افزود: ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اشتغال با ارائه طرح‌های توجیهی می‌تواند در اقتصاد شهرستان ایفای نقش کرده و مسئولان نیز در این زمینه حمایت می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: افتتاح این کارخانه شرایط کاری بسیار بهتری را برای کارگران فراهم می‌کند، زیرا کارگران مجبور به تحمل گرما و گرد و غبار نیستند و در مقایسه با سایر انواع کوره‌ها، افزایش پخت و خنک شدن و ظرفیت بالای تولید از مزایای آن است.

شریفی ابراز داشت: امروزه با پیشرفت‌ها و تکنیک‌هایی که در مورد پخت آجر، حمل و نقل، ماشین کوره، مصالح دیوار و سقف و کنترل پخت به وجود آمده، صرفه‌جویی قابل ملاحظه‌ای در سوخت می‌شود.

انتهای پیام/2446/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول