اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بناب در مجلس خبر داد

‌اختصاص اعتبار ‌‌از محل ارزش افزوده ‌کارخانه‌های بناب برای ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی ‌‌از اختصاص اعتبار ‌‌از محل ارزش افزوده ‌کارخانه‌های بناب برای ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی خبر داد.

‌اختصاص اعتبار ‌‌از محل ارزش افزوده ‌کارخانه‌های بناب برای ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام محمد باقری بنابی عصر امروز در جلسه ستاد هماهنگی امور اجرایی توانمندسازی سکونتگاه‌های غیررسمی شهرستان بناب با بیان اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی باید در امر توانمندسازی و ساماندهی این سکونتگاه‌ها نهایت همکاری را به عمل آورند، اظهار کرد: ادامه این جلسات باید با قدرت بیشتری ادامه یابد.

وی سپس از اختصاص اعتبار مناسب به شهرداری بناب از محل ارزش افزوده به واسطه وجود کارخانجات متعدد در این شهرستان خبر داد و افزود: متولی ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی شهرداری است و باید شهرداری با برنامه‌ریزی قوی و جدی‌تر برای ساماندهی این سکونتگاه‌ها گام بردارد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین شهرداری را موظف کرد در کنار ارائه پروانه کسب، شناسنامه ساختمانی نیز صادر کند تا از این طریق مانع ساخت و سازهای بی‌رویه در حاشیه شهر شود.

محمد استادی نماینده شرکت عمران و بهسازی شهری ایران ضمن قدردانی از اقدامات ستاد توانمندسازی شهرستان بناب در فرآیند تهیه مطالعات سکونتگاه‌های غیررسمی این شهرستان گفت: هم‌اکنون در 77 شهرستان کشور نزدیک به 9 میلیون نفر در این سکونتگاه‌ها زندگی می‌کنند.

وی با اشاره به نبود الگوی عملی مشخص در زمینه اسکان مجدد و ضرورت تدوین الگوی عملی برای اسکان مجدد و همچنین مسکن گروه‌های کم درآمد اظهار امیدواری کرد، این مطالعات بتواند الگویی را برای اسکان مجدد، مسکن کم درآمدها و نیز بهسازی مسکن در سکونتگاه‌های غیررسمی ارائه کند.

نماینده شرکت عمران و بهسازی شهری ایران در خصوص جایگاه موضوع سکونتگاه‌های غیررسمی، اهداف سند ملی، توانمندسازی و ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی و انتظارات از مطالعات توانمندسازی و ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی توضیحاتی ‌را ارائه کرد.

انتهای پیام/60001/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول