اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه شهرضا:

رعایت تقوای قلم مهم‌ترین ویژگی یک رسانه اسلامی است

امام‌جمعه شهرضا گفت: اصحاب رسانه باید با رعایت تقوای قلم در راستای ایجاد وحدت و یکپارچگی در سطح جامعه فعالیت کنند.

رعایت تقوای قلم مهم‌ترین ویژگی یک رسانه اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی ظهر امروز با بیان این مطلب در خطبه‌های نماز جمعه شهرضا اظهار کرد: هفته وحدت به‌عنوان یک فرصت طلایی برای بازخوانی و اهتمام نسبت به اصل وحدت در جامعه و جایگاه این مقوله مهم در برابر توطئه دشمنان مطرح است و بر همگان لازم است نسبت به تحقق این مهم تلاش داشته باشند.

وی ادامه داد: وحدت‌آفرینی در جامعه یک موضوع شعاری و ظاهری نیست، بلکه تمامی علما، دانشمندان، مسئولان و مدیران باید باسیاست گذاری مناسب در جهت تحقق این اصل اقدام کنند.

امام‌جمعه شهرضا با تشریح هدف‌گذاری های شوم دشمنان برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان گفت: در وضعیتی که وهابیون تندرو و سلفی‌ها ریختن خون مسلمانان را مباح می‌دانند، تلاش برای حفظ و تقویت وحدت در جامعه اسلامی مهم تر از هر زمان دیگری است.

وی در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت تبیین ویژگی های پیامبر اکرم(ص) در سطوح مختلف جامعه بیان داشت: به لحاظ اینکه ترویج اخلاق پیامبر اکرم(ص) به‌عنوان یکی از مهم‌ترین راهکارهای حل مشکلات کنونی جامعه مطرح است باید با تمامی ظرفیت های موجود در این حوزه فعالیت کنیم.

یعقوبی با اشاره به اقدامات خصمانه سران عربستان در خصوص مسایل مختلف جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: در وضعیتی که پادشاه عربستان از عامل انفجار روبروی سفارت ایران در لبنان قدردانی می‌کند باید نسبت به تقویت وحدت در جامعه فعالیت داشته باشیم.

وی یاد آورشد: بنده بر اساس وظیفه از زحمات فرماندار شهرضا به پاس خدمات و تلاش های قابل‌توجهی که در مدت فعالیت در شهرستان داشته است قدردانی می‌کنم.

نماینده ولی‌فقیه در شهرضا با تشریح اهمیت رعایت تقوای قلم و نقش آن در وحدت همگانی گفت: اصحاب قلم و رسانه باید بدانند که فردای قیامت باید در محضر پروردگار پاسخگوی اعمال و رفتار خود باشند و امیدواریم تمام تلاش این قشر در جهت تقویت وحدت و توسعه همه‌جانبه شهرستان باشد.

وی سیاه‌نمایی را از مهم‌ترین آفات رسانه‌ها و مطبوعات ذکر و اضافه کرد:رسانه‌ها و مطبوعات باید به شکلی رسالت خود را انجام دهند که هر مسئولی پس از اتمام  دوران فعالیت خود در شهرضا با خاطرات خوش و دل انگیز این دیار را ترک کند و انتظار داریم خبرنگاران به این موضوع اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/63011/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول