اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت

آموزش 800 فروشنده کهگیلویه و بویراحمدی در صنوف مختلف

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: از آغاز سال‌جاری تاکنون، دوره‌های آموزشی برای 800 فروشنده کهگیلویه و بویراحمدی در صنوف مختلف برگزار شد.

آموزش 800 فروشنده کهگیلویه و بویراحمدی در صنوف مختلف

برزین ایلخانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه دوره آموزشی برای 800 نفر در بخش اصناف کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده است، اظهار کرد: آشنایی با قانون نظام صنفی، آشنایی با قانون کار و تامین اجتماعی، آشنایی با قوانین و مقررات نیروی انتظامی و نظارت بر کسب و کار، فراگیری اخلاق و احکام کسب و کار از جمله مواردی است که در این دوره‌ها آموزش داده می‌شود.

وی ادامه داد: تمام افراد متقاضی پروانه کسب باید این دوره آموزشی ویژه را طی کنند.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد افزود: در مدت زمان مذکور، 55 جلسه کمیسیون نظارت بر بازار و تعداد 28 جلسه با هیئت مدیره اتحادیه‌ها در استان تشکیل شد که هدف اصلی برگزاری این جلسات کنترل، نظارت و تنظیم بازار در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: 620 واحد صنفی بدون پروانه شناسایی شده‌اند که مشغول فعالیت هستند و از طریق کمیته ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب، اخطاریه صادر و در صورت عدم اقدام موثر توسط اداره اماکن نیروی انتظامی نسبت به پلمپ آنان اقدام خواهد شد.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از پلمپ بیش از 440 واحد صنفی متخلف در سطح استان خبر داد و افزود: این واحدها به دلیل عدم رعایت قوانین مصوب حوزه اصناف و پس از اخطارهای لازم پلمپ شدند.

ایلخانی‌پور گفت: هشت هزار و 600 تن کالای اساسی از آغاز سال‌جاری در استان شامل برنج، گوشت مرغ منجمد، گوشت قرمز منجمد، شکر، قند، نخود و عدس توزیع شده و با توجه با ذخیره‌سازی لازم هیچ‌گونه کمبود کالایی در استان وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/82009/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول