اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر همایش ملی فناوری هسته‌ای و خودباوری ملی:

دانشمندان ایران اسلامی تمدن نوین اسلامی را رقم می‌زنند

دبیر همایش ملی فناوری هسته‌ای و خودباوری ملی گفت: دانشمندان ایران اسلامی تمدن نوین اسلامی را رقم می‌زنند.

دانشمندان ایران اسلامی تمدن نوین اسلامی را رقم می‌زنند

مسعود اخوان‌فرد در حاشیه مراسم رونمایی از سایت همایش ملی فناوری هسته‌ای و خودباوری ملی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر اظهار داشت: این همایش در راستای اجرایی کردن تدابیر مقام معظم رهبری و پیاده‌سازی بحث ویژه فرهنگ «ما می‌توانیم» است.

وی افزود: می‌خواهیم در این عرصه بر این موضوع تکیه کنیم که به وسیله دانشمندان ایران اسلامی تمدن نوین اسلامی رقم می‌خورد و بی‌شک تمدن نوین اسلامی را تقویت می‌کنیم.

معاون سابق حقوق بین‌الملل برنامه‌ریزی پارلمانی سازمان انرژی اتمی ایران درباره مذاکرات هسته‌ای 1+5 عنوان کرد: مبحث فناوری هسته‌ای چند خصوصیت دارد که صلح‌آمیز بودن انرژی هسته‌ای یکی از ویژگی‌های آن است.

اخوان‌فرد اذعان داشت: وقتی بحث صلح‌آمیز بودن انرژی هسته‌ای برای اشخاص درگیر مذاکرات 1+5 با جمهوری اسلامی ایران مطرح می‌شود خود به عنوان نشانه‌ای از صداقت و حسن نیت طرف ایرانی است که بر ادعای باطل دشمنان نظام تاکید دارد و به دیدگاه صحیح جمهوری اسلامی صحه می‌گذارد.

رئیس دانشگاه آزاد واحد تهران شمال خاطر نشان کرد: نکته دیگری که در این همایش به چشم می‌خورد بحث خودباوری ملی است و پیام آن به مذاکرات بین‌المللی از جمله مذاکرات ژنو این است که ما در نظام جمهوری اسلامی ایران دانشمندانی داریم که با روحیه و فرهنگ «ما می‌توانیم» به همه موضوعات می‌نگرند.

دبیر همایش ملی فناوری هسته‌ای و خودباوری ملی اضافه کرد: بر این اساس هیچ شبهه‌ای در میزان توانمندی دانشمندان موجود در کشور نباید باشد و به ذهن و فکر دیگران هم نباید خطور کند.

انتهای پیام/86010/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول