اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌آباد:

ملت ایران از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای خود عقب‌نشینی نمی‌کنند

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: آمریکایی‌ها بدانند چنانچه دست از توهین و تهدید بر ندارند، ملت ایران از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای خود عقب‌نشینی نمی‌کنند.

ملت ایران از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای خود عقب‌نشینی نمی‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت الاسلام سیداحمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد با بیان اینکه آمریکایی‌ها بدانند چنانچه دست از توهین و تهدید بر ندارند، اظهار کرد: ملت ایران غنی‌سازی هسته‌ای را همچون سال‌های گذشته حق خود می‌داند و روند غنی‌سازی را تا 60درصد ادامه می‌دهند.

وی افزود: خواسته ملت ایران از مسئولان و تیم دیپلماسی این کشور، ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهی‌ها و عهدشکنی سران متجاوز آمریکا است.

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه مسئولان بدانند که هرچه با اقتدار و مقاومت بیشتر با سران آمریکا رفتار کنند، عقب‌نشینی این متجاوزان بیشتر خواهد بود، گفت: ملت ایران در این خصوص بسیار مصصم بوده و از دستگاه دیپلماسی می‌خواهند که با غلظت با دولت آمریکا رفتار کنند، چراکه این افراد منطق نمی‌دانند و خوی استکباری دارند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: آمریکایی‌ها پس از توافق هسته‌ای کلمات ناشایستی را علیه ملت ایران بکار گرفته‌اند و با نقض توافق ژنو و اعمال تحریم‌های جدید علیه ملت ایران، اعزام هیئتی به ایران و ملاقات با فتنه‌گران و اهدای هدایا به آنها نشان دادند که قابل اطمینان نیستند.

وی با اشاره به 17 دی سالروز اجرای توطئه استعماری کشف حجاب گفت: این فرمان سوغات غرب و از جنایات بزرگ تاریخ است و بی بند و باری و فساد هویت فرهنگ غربی است.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه غرب، مسئله کشف حجاب و ترویج بی‌بند و باری را به عنوان آسان‌ترین روش برای تهاجم فرهنگی در دنیا به ویژه در کشورهای اسلامی بکار گرفته است، اظهار داشت: حجاب یک ارزش و نگهدارنده انسان از لغزش است و متاسفانه در شرایط‌کنونی وضعیت حجاب جامعه مطلوب نبوده و بسیار آزار دهنده و نگران کننده است.

حجت‌الاسلام میرعمادی در بخش دیگری از سخنان خود به 13 دی سالروز ابلاغ پیام تاریخی امام خمینی (ره) به گورباچف اشاره کرد و گفت: این پیام تاریخی تاثیر بسیاری بر سیاسیون و نخبگان داشت و امام (ره) با ارسال این پیام، شکست کمونیست را به درستی پیش بینی کرد.

انتهای پیام/2304/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول