اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خیرآباد:

نظام بدون ولایت فقیه راه به جایی نمی‌برد

امام جمعه خیرآباد با اشاره به جایگاه ولایت فقیه گفت: نظام بدون ولایت فقیه راه به جایی نمی‌برد.

نظام بدون ولایت فقیه راه به جایی نمی‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام جواد طاهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خیرآباد اظهار داشت: چیزی که ما را در برابر قدرت دنیا به پیروزی رساند، وحدت کلمه است.

امام جمعه خیرآباد عنوان کرد: امروز ما به عزت رهبری امام (ره) و مقام معظم رهبری و وحدت شما مردم و ایستادگی و بزرگواری شما در برابر 1+5 ایستادگی کردیم یعنی ایران در برابر دنیا قرار گرفته است. امروز ما هستیم که داریم حرف می‌زنیم. به پشتوانه وحدت مردم، دولتمردان ما در برابر دنیا ایستادگی می‌کنند.

وی ادامه داد: این همه هجمه سنگین علیه انقلاب، هشت سال دفاع مقدس، فتنه‌ها، تحریم‌ها و ... هر ملتی را از پای در می‌آورد اما ببینید مردم ما ایستادگی کردند. وحدت و برادری مردم باعث این افتخار در دنیای امروز است و اگر به همین منوال ادامه دهیم پرچم اسلام را در کره خاکی به اهتزاز در خواهیم آورد.

طاهری تصریح کرد: امروز این رمز بزرگ مورد هجمه سنگین استکبار جهانی است، گاهی در قالب شیعه و سنی و گاهی در قالب اختلاف سران قوه و گاهی موقعیت‌های اداری و مردم و مسئولان و ... هر جایی که به نفع آنها است. امروز مهم‌ترین هجمه اختلاف بین شیعه و سنی است.

امام جمعه خیرآباد گفت: امروز به دنیا اعلام می‌کنیم که ما با برادران دینی و اهل تسنن خود در زیر این آسمان و در خاک مقدس جمهوری اسلامی کنار هم و دوشادوش هم زندگی می‌کنیم. اینان همان‌هایی هستند که با ما در جنگ تحمیلی جنگیدند و بسیاری شهید تقدیم این انقلاب کردند و خونشان با شهیدان اهل تشیع ما یکی شد.

طاهری یادآور شد: ما در زیر سایه مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای در کنار برادران اهل تسنن و همه کسانی که در این مسیر با ما هستند می‌ایستیم و از رهبری اطاعت می‌کنیم و اجازه دخالت بیگانگان را نمی‌دهیم.

بنای مسجد قبا، اولین مسجد در اسلام

امام جمعه خیرآباد با اشاره به سالروز ساخت مسجد قبا بیان کرد: این مسجد بزرگ و تاریخی در اولین لحظات ورود پیامبر به مدینه به عنوان مسجد قبا بنا شد.

وی ادامه داد: پس از پیروزی مسلمانان در جنگ بنی‌نضیر، جریان یهودیان فدک پیش آمد و پیشنهاد جزیه دادند و فدک را به پیامبر (ص) هدیه کردند و در دستور اسلام هم داریم چیزی که پیامبر (ص) بدون خونریزی فتح بکند از آن خودش است و فدک را به فاطمه زهرا (س) بخشید که ماجرایی دارد.

شهادت نواب صفوی به دست رژیم شاه

طاهری تاکید کرد: سید جلیل‌القدر نواب صفوی و همراهانشان برادران واحدی و ذوالقدر و طهماسبی در سال 1334 علیه رژیم جلاد و زبون ایستادند و جان خودشان را در طبق اخلاص قرار دادند و مظلومانه به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: ما اگر اصل ولایت فقیه را در قانون و نظاممان نداشته باشیم مطمئن باشید که ما راه به جایی نخواهیم برد.

طاهری در پایان خاطرنشان کرد: عامل پیروزی ما و ضامن بقای انقلاب و خون شهدا، ولایت فقیه است و اطاعت بدون چون و چرا از ولایت و رهبری ضامن و بقای جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/2462/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول