اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی سپاه استان قم:

پیروی از ولایت رمز خستگی‌ناپذیری در بسیج است

جانشین فرماندهی سپاه علی بن ابیطالب (ع) گفت: گوش جان سپردن به رهنمودها و پیروی از ولایت فقیه در همه امور از مهمترین رمزهای موفقیت و خستگی‌ناپذیر بودن بسیج است.

پیروی از ولایت رمز خستگی‌ناپذیری در بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، رضا حافظی در بازدید از ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شش هزار شهید گلگون کفن استان قم عملکرد این ناحیه را بسیار خوب و مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: این ناحیه بعد از جابه‌جایی و انتقال به شهر پردیسان با وجود تمام سختی‌ها و مشکلات به خوبی به فعالیت خود ادامه داده و توانسته همچون گذشته ماموریت‌های خود را با موفقیت به سرانجام برساند.

جانشین فرماندهی سپاه علی بن ابیطالب(ع) ضمن تقدیر از عملکرد این ناحیه در مراسم‌های تشییع و تدفین شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس که در روز جمعه برگزار شد، ابراز کرد: اینگونه مراسم‌ها و ماموریت‌ها با عنایت خاصه خداوند و اهل بیت(ع) همراه است و قطعا بدون هیچ نقصی به سرانجام می‌رسد.

حافظی در ادامه از فعالیت گسترده دشمنان در راستای تخریب روحیه بسیجی سخن گفت و بیان کرد: دشمنان همیشه در مراسم‌هایی این چنینی تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا با تبلیغات و جوسازی‌های منفی از حضور مردم بکاهند و یا در برگزاری مراسم ایجاد اختلال کند که این بار نیز به لطف الهی و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر بسیجیان این ناحیه به اهداف شوم خود نرسیدند و این مراسم‌ها با شکوه‌ هرچه تمام‌تر برگزار شد.

وی ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) را دارای تجارب مختلف در عرصه‌های گوناگون دانست و بیان داشت: ماموریتی که بسیجیان این ناحیه در حال انجام آن هستند کاری بزرگ، بسیار مهم و حیاتی در به دست گرفتن فضای فرهنگی و امنیتی شهر پردیسان است که به تبع آن حفظ فضای فرهنگی، امنیتی و معنوی شهر قم را به دنبال دارد.

انتهای پیام/2258/ت/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول