اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جهان‌بینی در گفت‌و‌گو با فارس:

تمام هیئت‌های قم ملزم به اعزام ورزشکاران به مسابقات قهرمانی هستند

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: تمام هیئت‌های ورزشی ملزم به اعزام ورزشکاران خود به مسابقات قهرمانی کشور هستند و هرگز نباید اعزام‌ها لغو یا منتفی شود.

تمام هیئت‌های قم ملزم به اعزام ورزشکاران به مسابقات قهرمانی هستند

عباس جهان‌بینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: یکی از تاکیدات اداره کل ورزش و جوانان برای توسعه ورزش قهرمانی، جذب نیروها و ورزشکاران مستعد و آینده‌دار و همچنین ابزار افزایش جمعیت ورزشکاران سازمان‌یافته، حضور در مسابقات مختلف ورزشی است.

وی ادامه داد: فدراسیون‌ها هر ساله طبق تقویمی که در ابتدای سال پیش‌بینی می‌کنند مسابقات مختلفی در قالب قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی، رقابت‌های لیگ و تورنمنت‌ها به مناسبت‌های مختلف برگزار می‌کنند و تاکید ما این است که از قم باید اعزام به این رقابت‌ها در تمام رشته‌ها صورت گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم ادامه داد: اصل موضوع این است که ما تلاش می‌کنیم و پیگیری در حوزه‌های مختلف را برای رفع موانع به خصوص در حوزه مسائل مالی با جدیت انجام می‌دهیم که اعزام به رقابت‌های قهرمانی و لیگ کشور هرگز متوقف نشود تا ورزشکاران توانای ما در مسابقات افتخار کسب کنند و به تیم‌های ملی راه یافته و در میادین برون مرزی بدرخشند.

وی در ادامه تاکید کرد: از هیچ هیئت ورزشی به هیچ عنوان نمی‌پذیریم که بدون دلیل قانع‌کننده و البته مهمتر از آن بدون در جریان قرار دادن اداره کل ورزش و جوانان استان از اعزام ورزشکاران خود به رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور امتناع کند.

جهان‌بینی تصریح کرد: اخیراً از طریق یکی از رسانه‌ها متوجه شدم که در یکی از رقابت‌های ورزشی قهرمانی کشور که تمام استان‌ها تیم خود را اعزام کرده بودند، تنها از قم تیمی اعزام نشده بود در حالی که ما در همین رشته قهرمانان و ورزشکاران بسیار توانمندی داریم که اگر اعزام صورت می‌گرفت قطعاً جزو استان‌های مدال‌آور و موفق قرار می‌گرفتیم.

وی تصریح کرد: وقتی موضوع را جویا شدیم، دیدیم که دوستان ما هرگز اداره کل ورزش و جوانان را در جریان دلیل عدم اعزام ورزشکاران خود به مسابقات قهرمانی کشور قرار نداده بودند و مسائل مالی را سد راه این اعزام عنوان می‌کردند در حالی که ما بارها اعلام کرده‌ایم که از نظر مالی هیچ محدودیتی برای اعزام‌ها در نظر نمی‌گیریم و قطعاً هیئت‌ها و تیم‌های آن‌ها را حمایت می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در پایان اظهار کرد: 2 ماه دیگر تا پایان سال 92 پیش رو داریم و در این مدت زمان هم ویژه گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته‌ایم و هم اینکه میزبان چند رویداد مهم ورزش کشور خواهیم بود.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول