اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تیم کاراته آذرخودرو نوین قم:

برای حمایت از ورزش و جوانان ورزشکار قمی به صحنه آمدم

مدیرعامل تیم کاراته آذرخودرو نوین قم گفت: وجود جوانان مستعد و با اخلاق در کاراته قم ما را به سرمایه‌گذاری و حمایت این رشته ورزشی تشویق کرد.

برای حمایت از ورزش و جوانان ورزشکار قمی به صحنه آمدم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حبیب آذریار پیش از ظهر امروز در دیدار با احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای سرمایه‌گذاری در کاراته با مدیرکل ورزش و جوانان و همچنین رئیس هیئت کاراته جلسات خوبی داشتیم و با توجه به اینکه کاراته ورزش اول استان قم است و قبلا خودم نیز در این رشته فعالیت داشته‌ام به حمایت از این رشته و سرمایه‌گذاری در آن روی آوردیم.

وی ادامه داد: وجود جوانان و نوجوانان مستعد و از همه مهمتر چهره‌هایی که اخلاق و معنویات سرلوحه کارشان در ورزش است ما را بیش از پیش به حمایت و سرمایه‌گذاری در کاراته تشویق کرد و هرگز از انتخابی که داشته‌ایم پشیمان نیستیم.

مدیرعامل تیم کاراته آذرخودرو نوین نماینده قم در مسابقات سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور افزود: خوشبختانه با درایت عزیزانی که هم اکنون مسئولیت‌های مختلف تیم را بر عهده دارند تیم بسیار خوبی تشکیل شده و نفرات مطرح و سرشناسی دارد و در حال حاضر یکی از مدعیان قهرمانی در معتبرترین رقابت‌های باشگاهی کاراته کشور یعنی سوپر لیگ است.

وی عنوان داشت: هدف ما خدمت به جوانان و نوجوانان استان قم است به نظر من ورزشکاران کاراته‌کای قمی از نظر اخلاقی و معنوی الگو هستند و این شاخصه آنها موجب دلگرمی بیشتر ما شد و خوشحالیم که حامی این رشته ورزشی قهرمان‌پرور هستیم.

آذریار با بیان اینکه حمایت‌های خود از ورزش را به صورت قوی‌تر در سال‌های آینده ادامه خواهد داد، از امیرآبادی به دلیل نگاه مثبتی که به ورزش دارد، تشکر و قدردانی کرد.

وی در پاسخ به سئوال نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی که از فعالیت فعلی شرکت آذرخودرو نوین سئوال کرد، عنوان داشت: شرکت آذرخودرو نوین تولیدکننده قطعات پلاستیکی خودرو است و در حال حاضر با 60 نفر نیروی انسانی در شهرک صنعتی شکوهیه فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/78002/ی20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول