اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته سیزدهم لیگ دسته اول والیبال

سفیر قم با تیم شهدای ورزش کرمانشاه پیکار می‌کند

والیبالیست‌های سفیر قم در سیزدهمین هفته رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور باید در میهمانی تیم شهدای ورزش کرمانشاه به میدان بروند.

سفیر قم با تیم شهدای ورزش کرمانشاه پیکار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم والیبال سفیر قم شانس اندکی برای صعود به مرحله پلی آف مسابقات لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور دارد، اما سعی دارد از فرصت و امتیازات چهار بازی باقی مانده تا پایان مرحله گروهی برای رسیدن به این موقعیت به خوبی بهره ببرد.

دو شکست متوالی در هفته‌های اول و دوم از دور برگشت پیکارهای لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور تیم سفیر قم را از صعود به پلی آف لیگ برتر دور کرده، اما کادر فنی و بازیکنان این تیم با توجه به پیروزی سفیر قم در هفته قبل مقابل تیم کاله جوان آمل حالا امیدوارند که تیمشان با همت و غیرت بازیکنان خود در دیدار خارج از خانه هفته سیزدهم نیز از سد تیم شهدای ورزش کرمانشاه بگذرد و به رقبای بالای جدولی در گروه دوم نزدیک‌تر شود.

دیدارهای هفته پنجم از دور برگشت مسابقات قهرمانی باشگاه‌های دسته اول والیبال کشور از ساعت 16 عصر دومین روز بهمن ماه در حالی با انجام هشت بازی پیگیری خواهد شد که یکی از این بازی‌ها در گروه دوم مقدماتی به میزبانی تیم شهدای ورزش کرمانشاه و با حضور تیم سفیر قم و شاگردان فرید آخوندزاده برگزار خواهد شد.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون والیبال کشورمان این هفته بازی‌های بسیار مهمی در گروه‌های دو گانه مرحله مقدماتی لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود و نتایج آنها در سرنوشت تیم‌ها برای صعود یا حذف از مرحله گروهی لیگ امسال بسیار تاثیرگذار است.

سفیر قم در بازی هفته نخست دور برگشت لیگ دسته اول والیبال قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور در سالن غدیر ارومیه به مصاف تیم مقاومت شهرداری این شهر رفت و 3 بر یک باخت، ضمن اینکه در هفته دوم دور برگشت در خانه بازی برده را 3 بر 2 به تیم صدرنشین فولاد عظیمی گنبد واگذار کرد.

نماینده والیبال استان قم در هفته سوم دور برگشت به دلیل اخراج تیم شهرداری همدان از ادامه بازی‌ها به میدان نرفت، اما در هفته چهارم نیم فصل دوم در سالن شهید رضائیان قم 3 بر 2 بر تیم کاله جوان آمل صاحب برتری شد تا بدین ترتیب آماده دیدار هفته سیزدهم با تیم شهدای ورزش کرمانشاه شود.

در جدول رده‌بندی این گروه هم اکنون تیم فولاد عظیمی گنبد صدرنشین است، مناطق نفت‌خیز جنوب در مکان دوم قرار دارد، شهرداری دزفول سوم است، مقاومت شهرداری ارومیه در مکان چهارم جای دارد و تیم‌های والیبال کاله جوان، سفیر قم، شهدای ورزش کرمانشاه و شهرداری ملکان در رده‌های بعدی ایستاده‌اند.

انتهای پیام/2258/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول