اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منصوری در گفت‌وگو با فارس:

اظهارنظرهای نسنجیده ترکان وحدت را بر هم می‌زند

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: اظهارنظرهای جنجالی و نسنجیده آقای ترکان و امثال او تعادل وحدت میان دولت و مجلس را برهم می‌زند.

اظهارنظرهای نسنجیده ترکان وحدت را بر هم می‌زند

عباسعلی منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اظهارت اخیر ترکان مشاور ارشد رئیس‌جمهور کشورمان با یکی از روزنامه‌ها در مورد اینکه 80 نفر از نمایندگان مجلس سایر نمایندگان را اداره می‌کنند، اظهار کرد: هر شخصی آزادانه، در جامعه ایران می‌تواند اظهارنظر کند، اما زمانی که در جایگاهی قرار می‌گیرد، باید بداند که چگونه اظهارنظر می‌کند.

وی با بیان اینکه در اظهارنظرهای آقای ترکان نسبت به گذشته تغییراتی احساس می‌شود، ادامه داد: اگر لحظه‌ای احساس شود چنین اظهارنظرهایی نیز، دیدگاه دولت است باید گفت این‌گونه اظهارنظرها به خیر و صلاح مملکت نخواهد بود.

عضو کم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام روحانی باید مشاورین خود را در چگونگی اظهارنظرهایشان توجیه کند، خاطرنشان کرد: اظهارنظرهای جنجالی و نسنجیده آقای ترکان و امثال او تعادل وحدت میان دولت و مجلس را برهم می زند.

وی گفت: هرچند سلایق مختلفی در مجلس وجود دارد، اما این سلایق مختلف برای صیانت و دفاع از منافع ملی یکپارچه‌اند.

منصوری با بیان اینکه توهین به نمایندگان مجلس توسط هر سلیقه را نمی‌پذیرم، تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی عصاره ملت همیشه در صحنه ایران است.

وی با بیان اینکه همه مسئولین در اظهارنظرهای که در مورد مجلس می‌کنند باید دقت داشته باشند، افزود: مجلس در مقابل هرگونه بی‌احترامی با هر ایده‌ای که باشد سکوت نخواهد کرد.

*هفته وحدت نماد اعتقادات مسلمانان است

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت و میلاد رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) اظهار کرد: هفته وحدت سمبل اعتقادات مسلمانان با هر قومیتی چه شیعه و چه سنی است.

وی با بیان اینکه بعضی از بزرگان ما بر این اعتقادند باید این سمبل در طول سال تکرار شود، ادامه داد: همه مسلمانان سراسر جهان با همدیگر برابر و برادرند و باید مسلمانان با پیاده کردن احکام نورانی اسلام در زندگی خود مقابل توطئه‌های تفرقه‌افکن دشمنان بایستند.

انتهای پیام/63023/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول