اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس خبر داد

اختصاص 10 میلیارد تومان به نمایندگان مجلس برای عمران حوزه‌ انتخابیه

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس از اختصاص 10 میلیارد تومان به هر نماینده برای پرداختن به کارهای عمرانی و آبادانی و هزینه‌کرد این مبلغ در حوزه‌های انتخابیه خبر داد.

اختصاص 10 میلیارد تومان به نمایندگان مجلس برای عمران حوزه‌ انتخابیه

حجت‌الاسلام حبیب برومند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: اینگونه نیست که این مبلغ به هر نماینده‌ای تحویل داده شود بلکه قرار است این مبلغ در اختیار استانداران قرار گیرد تا به پروژه‌هایی که نماینده پیشنهاد می‌کند صرف شده و گام‌های جدی در رفع مشکلات و نواقص مناطق روستایی و محروم برداشته شود.

وی خاطرنشان کرد: مجلس این روزها سرگرم بررسی لایحه بودجه سال 93 و در نظر گرفتن راهکارهای عادلانه برای توزیع اعتبارات به شکل صحیح و درست است تا با رفع تبعیض و برخی نگرش‌های خاص به گونه‌ای تدبیر کند تا اعتبارات در مناطق مختلف به شکل حقیقی و واقعی هزینه شود.

این نماینده مجلس یادآور شد: ما نیز در حد وسع و توانمان هم از طریق کمیسیون‌های تخصصی و هم تلفیق سعی داریم برای استان اردبیل و حوزه انتخابیه خودمان منابع بیشتری را جذب کنیم تا پروژه‌هایی که بر زمین مانده و سال‌ها است که مردم چشم‌انتظار بهره‌مندی از آن هستند تکمیل شده و بهره‌برداری‌ها از آنها صورت گیرد.

برومند گفت: هر چند ما زیاد به تزریق اعتبارات مناسب و کلان از محل بودجه سال 93 امیدوار نیستیم و به دنبال راهکارهای دیگر برای جذب منابع بیشتر هستیم اما همچنان سعی و تلاش بر این است تا منابع اعتباری دیگر جذب شده و امکان بهره‌مندی از این امر بهتر و شایسته فراهم آید.

انتخاب رئیس مجمع جدید اردبیل در دستور کار

وی با اشاره به پایان مهلت سومین دوره ریاست مجمع نمایندگی استان اردبیل ابراز داشت: قرار است در روزهای آینده با تشکیل جلسه‌ای رئیس جدید مجمع نمایندگان استان و دبیر و سخنگو انتخاب شود که در این ارتباط گزینه‌های جدید در معرض رای و انتخاب خواهد بود.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بنده به صورت انفرادی بسیاری از موضوعات منطقه‌ای و حتی استانی را پیگیری می‌کنم، افزود: برای منطقه مغان امتداد و اتصال منطقه آزاد ارس به پارس‌آباد و بیله‌سوار استخراج نفت مغان، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام نظیر بیمارستان، مسکن مهر، فرودگاه پارس‌آباد، تسویه‌خانه فاضلاب، ساماندهی مدیریتی مجتمع کشت و صنعت مغان و بسیاری از طرح‌های آبرسانی و گازرسانی منطقه در اولویت است.

برومند در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل تصریح کرد: برای دولت روحانی بیش از 2 هزار و 900 پروژه در کشور به ارث رسیده که بیش از نیمی از آنها کمتر از 50 درصد پیشرفت دارند و برای سال 93 بیش از 274 پروژه با پیشرفت بالای 80 درصد در اولویت تکمیل قرار گرفته است که امیدواریم در این زمینه اقدامات لازم و ضروری انجام شود.

انتهای پیام/62007/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول