اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب/68

آیت‌الله امینیان: عملکرد نظام اسلامی شفاف است

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران موضوع پشت پرده‌ای ندارد، گفت: عملکرد نظام اسلامی شفاف است.

آیت‌الله امینیان: عملکرد نظام اسلامی شفاف است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، آیت‌الله مختار امینیان عصر امروز در دیدار با اعضای کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان، اظهار داشت: مسئولان باید با تمام توان به اسلام خدمت کنند.

وی، اصحاب رسانه را در متن جامعه عنوان کرد و افزود: رسانه‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و مسائل جامعه را به مسئولان ابراز می‌کنند.

امینیان با تأکید بر بیان حقایق توسط رسانه‌ها، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران نمی‌خواهد موضوعی پشت پرده بماند و واقعیت‌ها باید به مردم انتقال داده شود.

امام جمعه آستانه‌اشرفیه دعا برای موفقیت مسئولان را وظیفه عالما دانست و تصریح کرد: تمام افراد جامعه به‌ویژه مسئولان باید به وظیفه خود عمل کنند.

 

* کاروان خبری دهه فجر به تمام شهرستان‌های گیلان سفر می‌کند

سخنگوی کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان نیز در دیدار مذکور به برنامه‌های این کمیته اشاره کرد و گفت: برنامه‌های کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان با تجدید بیعت با شهدای انقلاب اسلامی آغاز شده است.

قاسم مصفا با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های شهدای انقلاب اسلامی در شهرهای رشت، شفت و فومن انجام شده است، تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی در شهرستان‌های مختلف انجام می‌شود.

وی برگزاری همایش رسانه و انقلاب اسلامی را از جمله برنامه‌های کمیته مذکور خواند و بیان کرد: تعداد 300 خبرنگار و عکاس خبرگزاری‌ها، مطبوعات و پایگاه‌های خبری تحلیلی برای پوشش اخبار دهه فجر در گیلان ساماندهی شدند.

مصفا با بیان اینکه جشنواره منطقه‌ای مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری تجلیلی فجر برای نخستین بار در گیلان برگزار می‌شود، یادآور شد: جشنواره مذکور با حضور استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، زنجان و قزوین نیمه دوم سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/84001/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول