اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش ناحیه سه کرمانشاه:

شوراهای آموزش و پرورش وسیله‌ ارتباط و مشارکت مردم با حکومت است

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه سه کرمانشاه گفت: شوراهای آموزش و پرورش وسیله‌ ارتباط و مشارکت مردم با حکومت بوده و نقش مهم و ارزنده‌ای را ایفا می‌کنند.

شوراهای آموزش و پرورش وسیله‌ ارتباط و مشارکت مردم با حکومت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدجعفر نجفی پیش از ظهر امروز در همایش شوراهای آموزش و پرورش کرمانشاه اظهار داشت: مشارکت و مشورت در هر امری جایگاه ویژه و مهم دارد.

وی تصریح کرد: مفهوم شور مشورت همواره مورد تاکید و عنایت خداوند متعال بوده و طبق فرمایش قرآن کریم به پیامبر اکرم (ص)، این امر اساسی باید در تمام امور مسلمانان مورد توجه قرار گیرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه سه کرمانشاه، از دیدگاه قرآن جامعه‌ای را مورد قبول معرفی کرد که در آن مبحث مشورت نهادینه شده و کارها بر اساس این امر صورت گرفته باشد.

نجفی خاطرنشان کرد: در باورهای دینی مردم و عمل آن‌ها، مشارکت‌پذیری همیشه به‌ چشم خورده و نمونه این امر هشت سال جنگ تحمیلی بود که ایرانیان با تنگناها، مشکلات فراوان و با مدیریت صحیح و مشارکت روزگار دشواری را سپری کردند.

وی با بیان اینکه 34 سال است که مردم با حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن از ارزش‌های اسلام و انقلاب دفاع کرده‌اند، گفت: همین مردم در ماه مبارک رمضان با تشنگی و گرسنگی به ‌حمایت از قدس شریف، ثابت کرده که پشت سر آرمان‌های امام راحل گام برمی‌دارند.

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه سه کرمانشاه افزود: هر زمان که دشمن چشم طمع خود را به‌ سوی ملت ایران می‌دوخت مردم با حضور پرشکوه خود سیلی محکم بر دهان استکبار می‌زد.

وی در پایان شوراهای آموزش و پرورش را وسیله‌ ارتباط و مشارکت مردم با حکومت دانست و ادامه داد: مشارکت فقط در امور مادی خلاصه نشده و خرد جمعی از اولویت بیشتری برخوردار است.

انتهای پیام/2700/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول