اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه بوعلی سینا خواستار شد

ممانعت از انتقال پروژه استادیوم علمی دانشگاه بوعلی به تهران

رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا با بیان اینکه امکان انتقال استادیوم علمی دانشگاه بوعلی سینا به تهران وجود دارد، گفت: باید اقدامات لازم برای جلوگیری از انتقال این پروژه به تهران انجام شود.

ممانعت از انتقال پروژه استادیوم علمی دانشگاه بوعلی به تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی زلفی‌گل ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان اظهار کرد: با وجود 27 میلیارد تومان کسری بودجه طی سال گذشته در استان، در راستای جذب بودجه برای دانشگاه پیگیری‌هایی انجام شده است. 

وی با اشاره به کسری اعتبارات وزارت علوم و تحقیقات افزود: در ارتباط با پروژه استادیوم علمی دانشگاه بوعلی سینا که جزء پروژه‌های استثنائی در کشور است ناملایماتی دیده می‌شود.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا با اشاره به پیگیری 6 ساله پروژه استادیوم علمی افزود: این پروژه با 40 هزار متر زیربنا و با امکان برگزاری سمینار با ظرفیت حضور 4 هزار نفر همزمان، به 100 میلیارد تومان هزینه نیاز دارد.

وی اختصاص هزینه 700 میلیارد تومان برای مطالعه ساخت پروژه استادیوم علمی خبر داد و افزود: طی نامه وزارت علوم به وزارت راهبردی ریاست جمهوری، قرار شده این پروژه به تهران انتقال یابد.

زلفی‌گل با اشاره به لزوم پیگیری در امر ساخت این پروژه افزود: باید اقدامات لازم برای جلوگیری از انتقال این پروژه به تهران انجام شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز گفت: با وجود وعده‌هایی از سوی وزارت راه و شهرسازی و همچنین وزارت بهداشت مبنی بر تخصیص صد در صد اعتبار برای تکمیل بیمارستان فرشچیان، تمام این مبلغ پرداخت نشد.

حبیب‌الله موسوی‌بهار ابراز داشت: با پیگیری صورت گرفته مبلغ قابل توجهی برای پرداخت مطالبات به پزشکان، پرستاران و سایر جذب شده است.

انتهای پیام/89026/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول