اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

تفکرات وهابیت اسلام را به خطر می‌اندازد / دشمن به دنبال حذف نام پیامبر است

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با بیان اینکه دشمن به دنبال حذف نام پیامبر(ص) است، گفت: تفکرات وهابیت اسلام را به خطر می‌اندازد.

تفکرات وهابیت اسلام را به خطر می‌اندازد / دشمن به دنبال حذف نام پیامبر است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی بعدازظهر امروز در همایش منادیان وحدت در سنندج، اظهار کرد: تفکرات ضد اسلامی وهابیت و تکفیری‌ها اسلام را به خطر می‌اندازد و این وظیفه علمای اهل سنت و تشیع است که باید با روشنگری و آگاه‌سازی در جامعه مانع تحقق اهداف شوم دشمنان شوند.

وی افزود: ایجاد شکاف و تفرقه در بین مسلمانان از مهم‌ترین اولویت‌های دشمنان اسلام است که امروزه به صورت گسترده از دشمنان دنبال می‌شود و مقابله با آن نیازمند مجهز شدن به علم بصیرت و شناخت کافی اهداف شوم دشمنان است.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با بیان اینکه دشمن در چنین میدان جنگی کمتر حضور فیزیکی دارد، گفت: دشمن برای دستیابی به اهدافش با ایجاد تفرقه در بین مسلمانان مسیر ضربه‌ زدن به دین پیامبر را برای خود هموار می‌کند.

حسینی‌شاهرودی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان اصل اسلام را هدف قرار داده‌اند و از منابع مالی خود مسلمانان برای ضربه وارد کردن به این دین الهی تلاش می‌کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام به خوبی می‌دانند، تنها با ایجاد تفرقه در بین مسلمانان می‌توانند به اهداف شوم خود دست یابند از این رو از هر راهی برای تحقق این هدف استفاده می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با بیان اینکه براندازی حکومت‌های اسلامی یکی از مهم‌ترین اهداف به وجود آمدن وهابیت در قرن معاصر بود، گفت: وهابیت در اصل برای از هم‌ پاشیدن حکومت قدرتمند عثمانی شکل گرفت و با ایجاد تفرقه به هدفش رسید.

حسینی‌شاهرودی در ادامه از ملت ایران اسلامی به عنوان منادی وحدت و احیاگر ارزش‌های دین اسلام نام برد و گفت: ملت ایران در راستای تحقق اهداف این دین الهی در کمک به مسلمانان در هر نقطه‌ای از جهان بدون هیچ چشمداشتی حاضر است.

وی افزود: این ملت آزاده در طول تاریخ پر افتخار خود بعد از پیروزی انقلاب تاکنون همواره ثابت کرده‌ است در برابر ظلم و ستم هیچ‌گاه سر تعظیم فرو نمی‌آورد و بدون هیچ واهمه و ترسی در میدان حاضر است.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران تنها نظامی است که در برابر استکبار جهانی ایستاده است گفت: ملت ایران چون اهل جهاد در راه خدا هستند از هیچ ابرقدرتی نمی‌ترسد و این فضلی الهی است که از سوی پروردگار به ما عطا شده است.

به گفته حسینی‌شاهرودی، بنا به روایت و احادیث قوم ایرانی جزو اقوامی هستند که در جهانی شدن اسلام نقشی موثر دارند.

وی وحدت را مهم‌ترین عامل در جهانی شدن اسلام دانست و گفت: وقتی مسلمانان با هم و در کنار هم باشند، هیچ ابرقدرتی توان مقابله با آنان را نخواهد داشت.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با بیان اینکه دشمنان اسلام همواره به دنبال دسته‌دسته کردن مسلمانان است، گفت: کفار تنها راه مقابله با دین پیامبر را ایجاد شکاف و تفرقه در بین صفوف به هم پیوسته مسلمانان می‌دانند.

حسینی‌شاهرودی افزود: تا زمانی که مسلمانان پشت سر قرآن حرکت می‌کنند و نام پیامبر را بر زبان دارند، هیچ گروه و دسته‌ای قادر به ضربه زدن به آنان نیست.

وی با بیان اینکه وهابیت ساخته دست دشمنان اسلام برای ضربه‌زدن به این دین الهی است، گفت: ایجاد شبهات در بین مسلمانان مهم‌ترین هدف آنان به منظور حذف وحدت اسلامی در بین مسلمانان است.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان افزود: امروز تکفیری‌ها مشترکات مسلمانان را به منظور ایجاد تفرقه هدف قرار داده‌اند و با ایجاد شبهات سعی در کمرنگ کردن و از بین بردن مشترکات دینی ما دارند.

حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه تکفیری‌ها تفکرات ضد اسلامی خود را با ظاهری زیبا به جامعه تزریق می‌کنند، تصریح کرد: این رسالت منادیان وحدت را برای مقابله با توطئه‌های دشمن سنگین و حساس‌تر می‌کند.

وی افزود: امروز دشمنان به دنبال محو کردن نام پیامبر عظیم‌الشأن اسلام به عنوان محور اصلی وحدت بین مسلمانان هستند و برای تحقق این هدف شوم از هر مسیر وارد می‌شوند.

حسینی‌شاهرودی با تاکید بر اینکه بحث وحدت و منادیان وحدت اهمیت بسیاری دارد گفت: برای ارتقاء و گسترش بیش از پیش وحدت باید به سراغ کسانی برویم که منادی وحدت هستند.

وی در پایان بر برگزاری همایش‌های مختلف در این راستا تاکید کرد و گفت: باید با برگزاری برنامه‌ها و همایش‌های مختلف در راستای آگاه‌سازی و روشن‌سازی مردم به ویژه قشر جوان گام‌های اساسی برداشته شود.

انتهای پیام/79002/صا40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول