اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سراوان در مجلس:

وحدت بین شیعه و سنی بسیار حیاتی است/امروز کفار وحدت ‌‌را نشانه گرفته‌اند

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی گفت: ‌امروز با توجه به موقعیت حساس جهان، وحدت بین شیعه و سنی بسیار حیاتی است زیرا امروز کفار وحدت بین شیعه و سنی را نشانه گرفته‌اند.

وحدت بین شیعه و سنی بسیار حیاتی است/امروز کفار وحدت ‌‌را نشانه گرفته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، هدایت‌الله میرمرادزهی صبح امروز در مراسم هفته وحدت اظهار داشت: ‌امروز با توجه به موقعیت حساس جهان، وحدت بین شیعه و سنی بسیار حیاتی است زیرا امروز کفار وحدت بین شیعه و سنی را نشانه گرفته‌اند.

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برگزاری چنین جشن‌هایی در واقع نشانه عمیق و علاقه بین ملت ایران اعم از شیعه و سنی به عنوان دو برادر بین همدیگر است و برپایی این جشن‌ها در دنیای آشوب امروزی جای شکرگذاری دارد.

این مسئول اذعان داشت: پیروزی‌های انقلاب اسلامی ایران که با درایت هدایت و مدیریت حضرت امام خمینی پایه‌گذاری و برنامه‌ریزی شد بر‌اساس وحدت بود و آن بزرگوار نیز مسئله وحدت را سرلوحه کار خود قرار داده بود.

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی افزود: وحدت موضوعی است که به پیروان مذاهب اسلامی قدرتی مضاعف می‌دهد و مانع شکست آنها در برابر توطئه‌های دشمنان می‌شود.

میرمرادزهی خاطرنشان کرد: تفرقه افکنی و ایجاد تفرقه یکی از مهم‎ترین دسیسه‌های دشمنان برای فاصله انداختی بین اهل سنت و تشیع است که باید این مسئله مهم مورد توجه قرار گیرد به طوری که مسلمانان اعم از شیعه و سنی دست در دست یکدیگر برای سرافرازی ایران تلاش کنند تا دشمنان مایوس شوند.

وی تمسک به تعالیم دینی را تنها راه ایجاد و حفظ وحدت در بین مسلمانان برشمرد و بیان داشت: تمسک به تعالیم الهی و عمل به فرامین دینی سبب می‌شود که مسلمانان از بحران‌های موجود نجات پیدا کنند.

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاثیر وحدت مسلمانان خصوصا شیعه و سنی در پیشرفت جوامع اسلامی گفت: وحدت مسلمانان سبب پیشرفت جوامع و از بین رفتن توطئه کشورهای بیگانه می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش سراوان نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت: ما ملت ایران باید قدرشناس این وحدت اسلامی در کشورمان باشیم زیرا بر این باور هستیم که این وحدت یک موهبت بزرگ است.

حسن نوروزی افزود: وحدت نداشتن شیرازه کشورها را از بین می‌برد همچنانکه امروز در بسیاری از کشورهای اسلامی شاهد مشکلات زیادی برای مردم هستیم و هزاران نفر در روز بی‌خانمان و کشته می‌شوند.

وی ادامه داد: ‌امیدواریم در سایه وحدت عملی بتوانیم در راه پیشرفت و آبادانی کشور حرکت کنیم.

نوروزی گفت: آموزش و پرورش یکی از نهادهای منشا وحدت است با توجه به اینکه تمامی جوانان و نوجوانان در این فضای آموزشی وجود دارند.

انتهای پیام/75009/ش40/پو3002
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول