اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان در جشن هفته وحدت‌:

جریانی به دنبال‌ ایجاد ‌‌تفرقه ‌‌در ایران است‌/‌روشنفکران ‌وحدت ‌با اتکا به مبانی قرآنی تبیین کنند

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه جریانی به دنبال‌ ایجاد ‌‌تفرقه ‌‌در ایران است‌، گفت: ‌روشنفکران ‌وحدت ‌با اتکا به مبانی قرآنی تبیین کنند.

جریانی به دنبال‌ ایجاد ‌‌تفرقه ‌‌در ایران است‌/‌روشنفکران ‌وحدت ‌با اتکا به مبانی قرآنی تبیین کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط استانداری سیستان و بلوچستان، ‌علی اوسط هاشمی در جشن هفته وحدت مدرسه علمیه اهل سنت چابهار که با حضور وحدت آفرین مسئولان و علما و طلاب شیعه و سنی برگزار شد، با اشاره به حضور حماسی و معنی‌دار مردم در انتخابات 24 خرداد ماه تاکید کرد: مردم در انتخابات حماسه‌ای خلق کردند که تمام معادلات طراحی شده استکبار در چند سال گذشته را یک شبه خنثی کرد.

وی افزود: مردمان هوشمند ایران در هزاران سال پیش توان مدیریت خود را بر بخش عظیمی از دنیا نشان دادند و امروز دشمنان با آگاهی از این پیشینه تاریخی سعی در ایجاد تفرقه و بحران در جوامع اسلامی به ویژه ایران اسلامی می‌کنند.

هاشمی تصریح کرد : هرگونه صدا‌ در ایران و از سوی هر کسی که به نوعی فضای تفرقه دینی و مذهبی را به ذهن متبادر کند خیانت در حق ملت و دین مبین اسلام است و نباید گذاشت که تندروهای وابسته به جریان‌های مختلف فضای آرام و با نشاط ایران اسلامی را به فضای تفرقه و ناسالم و اختناق‌آمیز تبدیل کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: نخبگان، روشنفکران و علمای دینی موضوع وحدت در دین مبین اسلام را با اتکا به مبانی قرآنی و اسلامی به شیوایی بیان کرده و می‌کنند و آنچه امروز باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد این است که ملت فهیم ایران بر این نکته تامل کند که این همه دشمنی استکبار با ملت ایران به بهانه‌های مختلف به چه دلیل است؟

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی به خوبی از حمایت قاطبه مردم ایران از جمهوری اسلامی آگاه شده‌اند و با توجه به سرنگون شدن حکومت‌های سرسپرده منطقه متوجه قدرت روز افزون ایران اسلامی و افزایش دامنه نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا شده است.

‌هاشمی‌ گفت: استکبار برای کاهش دامنه نفوذ جمهوری اسلامی به دنبال ایجاد بحران‌های مختلف از جمله ایجاد تفرقه در بین آحاد ملت ایران به بهانه‌های گوناگون از جمله قومیت‌ها و مذاهب است و به همین دلیل اقدام به ‌کارگیری نیروهای تندرو گروه‌ها و جناح‌های قومی و مذهبی کرده است.

انتهای پیام/75004/ش/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول