اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران:

تولّی و تبرّی گفتمان انقلاب است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن به جمع‌بندی رسیده که گفتمان انقلاب، مقاومت، ایستادگی و تبرّی و تولّی است و می‌خواهد با آن مقابله کند.

تولّی و تبرّی گفتمان انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در جمع پایوران و سربازان لشکر عملیاتی 17 علی بن ابیطالب(ع) با بیان تحلیلی از تاریخ ائمه(ع) خاطرنشان کرد: نقش ائمه(ع) حفظ دین، بیان دین و اجرای دین بود که مهم‌ترین نقش آنان، حفظ دین به شمار می‌رود.

وی افزود: شعار «ما همه سرباز توئیم علی جان؛ گوش به فرمان توئیم علی جان» ترجمه لبیک یا علی(ع) و لبیک یا حسین(ع) است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: امام حسین(ع) هم فرموده است مردم حقیقتا دنیا پرستند، اینها بهره‌شان از دین به اندازه نوک زبان است و تا وقتی دین دارند که دنیایشان آباد باشد. در طول تاریخ این عمل موجب شده ائمه برای انجام مأموریت‌هایشان موفق نباشند.

حاجی صادقی به تشریح دلایل موفقیت انقلاب اسلامی پرداخت و ابراز داشت: قدرت فهم و تشخیص به موقع، دشمن‌شناسی، تشخیص خوب و بد، تبرّی و تولّای مردم و اینکه فهمیدند کجا چه اقدامی انجام دهند و همچنین استقامت در مسیر نظام ولایی از دلایل موفقیت انقلاب اسلامی است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: مردم بصیر ایران برای انقلاب بیش از 200 هزار شهید تقدیم کردند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن به این جمع‌بندی رسیده که انقلاب با گفتمان مقاومت، ایستادگی، تبری و تولی به اینجا رسیده است و می‌خواهد آن را بشکند.

انتهای پیام/2258/ل/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول